Citat:
Ursprungligen postat av
knasen79
Skulle självfallet falla in i drevet mot den manliga ledarskribent som beklagar sig över att en företagslogotyp innehåller något symboliskt som står för kvinnligt. Gjorde det senast i samband med en grupp medarbetare som förfasade sig över att kvinnliga kollegor startat en grupp de kallar Pink Programmers. Dessa gubbar ska ut en efter en ... Bra att de avslöjar sig på ett sådan patetiskt sätt. Hör jag SD-jargong eller reaktioner som denna så är jag inte sen på att kasta ut dem från firman.
Ska jag förstå det här som att du är emot jämställdhet? Varför är du så ond?
Check your privilidges!
(Fast egentligen är du väl en kvinnohatare som vill få feminister att framstå som idioter? Jag tycker, uppriktigt, det är en dålig debatteknik. Jag är inte på deras sida. Men varför inte möta dem ärligt? Om du verkligen skulle ha rätt, så behöver du ju inte debattera dem på det här viset?)
Själv är jag för jämställdhet! Förklara varför det är fel, om du vill att jag ska ta dig på allvar.
Redigerat: Nej, fyfan.

Jag kommer direkt från en utemiddag, och har tydligen druckit en öl för mycket. Det är ju helt uppenbart ett troll jag har gått i polemik med. Ber alla andra i tråden om ursäkt...