2021-04-24, 17:57
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Hahah ja så länge de hjälper att få ut Mergim så är jag glad! Kör på!!'
Hehehe.
Orkar inte sätta upp varken proxy eller AWS. Appen har säkert en begränsning på 5 röster med olika konton kanske mindre.
2021-04-24, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hade ju försig varit väldigt kul att se Peddys min om han åker ut mot Mergim speciellt när Mergim snackat så mycket om att ingen vill ha kvar en deltagare som varit med förut. Om peddo åker ut mot han lär han ju inse hur otroligt opopulär han är bland tittarna

Mergim är så säker på att han ska stanna innerst inne även om han säger något annat, han har sina fans och insta sidor eller vad han han snackar om! Nej tack och hej
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Pedram är äckligast i huset.
Psykopatbeteende rakt igenom.
Skenhelig kvinnoförnedrare.
Han ska ut.
Rädda Dompa.

Jag kommer försöka rädda Dompa! Pedrams beteende mot tjejer har vi sett och på olika sätt med sitt manipulativa tugg att försöka att få de dit han vill. Han ska inte vara kvar och nu har vi äntligen vår chans som vi helt plötsligt fått serverad till oss.
Medlem
Räddade Pedram, får sitta 1 vecka till och åka nästa måndag vill se hur det utspelar sig mellan dessa 3 under veckan. Ut med Mergim nu är ni snälla!
2021-04-24, 17:59
Medlem
embargos avatar
Citat:
Peddos självinsikt är ungefär minus hundra.
På frågorna idag frågade dom varför han tog så illa vid sig att han blev nominerad.
"Asså jag tycker jag tagit det bra". Årets skämt?

Och det här med att överdramatisera tog han inte in överhuvudtaget utan skämtade bara bort. Det var först när Judith sa att han faktiskt hade varit lite obehaglig inne i sovrummet som han förstod vad frågan ens delvis syftade på, men han tog knappt in det då heller.

Det här med självinsikt och bristen på den är ju ett återkommande ämne. Kan bara hoppas för deras egna skull att lite wake up calls kommer ljuda när de senare får se sig själva utifrån, men inte ens då kommer de väl se hur motsägelsefulla de allt som oftast är i mycket de säger och gör.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Japp . Dom här omröstningar är riggade till 75% produktionen tror vi är idioter

Så jävla vidrigt... Undrar om det är därför mes Madde är kvar? För att hon är bästis med produktionen....
Medlem
Vem vill ni ha kvar och vem ska bort. Jag vill ha kvar Dennis och ha bort Emelie.
2021-04-24, 18:00
Medlem
Ghandis avatar
va gör peddot? har han vaxat sitt bröst?
2021-04-24, 18:01
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Okej hörni.
Hur röstar vi för att få ut Mergim??
Peddot gör ingenting om han åker heller.. men vill verkligen ha ut bögrim...

Rösta kvar Dompa såklart?
2021-04-24, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Tycker hon är omogen o fjöntig, man märker knappt henne i huset.

Men hon är ingen elak men något stör mig på henne.

Håller med...Madde är inte elak men hon är sååå jäävla tråkig och menlös...
2021-04-24, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Så jävla vidrigt... Undrar om det är därför mes Madde är kvar? För att hon är bästis med produktionen....

Man ser att hon är populär på insta, kommentarer osv nån ny video på hennes insta har tex har typ 22.5K views, runt 1000 likes på nya bilder
2021-04-24, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Pedram hävdar fortfarande att han inte höjde rösten mot Emelie. Han är sur för att Emelie har sagt att Pedram ger ”tillbakakakor” som han menar att han inte gjort. DET VAR JU PRECIS vad hans motivering i bikten när nomineringen var???????

Är det sant nääää hahaha såklart han är en falsk jävel och skyller på andra dom spelar fult spel eller vill hämna. Peddo gör exakt lika dant som fler i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in