2021-04-24, 17:34
Medlem
ja vad har hänt nu med röstningen? det talar ju ännu mer att det bara är fejk och att bb på nåt vis styr skiten
Medlem
Spajdors avatar
Så här såg det ut innan BB började fiffla med rösterna ☕
https://imgur.com/a/gNOyc3E
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Narnia ska för fan inte ha 26% ingen av de 3 som ingår i dramat förtjänar någon jävla disco!

+1
Tanja har inte fått bekräftelse på länge nu Simon och hon kan få shakea loss
2021-04-24, 17:35
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Vågar knappt visa min lista haha, men så här ska dom ut👍

Emelie
Madde
Mergim
Adrian
Joel
Dennis
Nardos
Judith
Pedram
Simon
Tanja!!

min lista är likadan
2021-04-24, 17:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Fyfan, när dom såg att Nardos hade 16% och Simon 15% och Emelie hade överlägset 28% så nollställer dom Emelie, flyttar upp Nardos till 26% på typ 3 minuter och Simon är kvar runt 15%? Fyfan vad produktionen fifflar med röstningen. Dom ville verkligen ha Nardos där så dom tog bort Emelie istället för att det skulle bli Emelie och Simon.

Det är nog produktionen som bestämmer att Nardos och Emelie ska lyftas som "starka kvinnor" och så får de mycket kameratid så deras väg till finalen är klar.
2021-04-24, 17:36
Medlem
Skenheliga, kalkylerande Pedram som alltid ska spela så rättfärdig 🤢🤮

Det är inte svårt att se varför han sög sig fast vid Judith från start. Så vitt jag vet var Judith upphöjd som ”favorit” redan innan hon klev in i huset (sen gick det förstås utför). Mer otippad relation fanns inte där inne. Sedan dess har han ridit på vågen av hennes sociala kompetens. En riktig orm med otroligt obehaglig personlighet som lyser igenom ibland när fasaden spricker. Byter alltid kamera när DC är på Pedram, han sänker hela turkosa sovrummet med sin närvaro.

Emelie är en mycket osäker men harmlös tjej, övertygad om att det inte finns något ont i henne. Sådana som Nardos, Pedram och Adrian är de riktiga gamarna som spelar spelet och flyger under radarn som snälla och godhjärtade. Liknar Alex, Victoria och Jasmine i förra säsongen som alla var genomvidriga men projicerade alla sina onda egenskaper på Amilia som fick ta smällen utmålad som djävulen själv.

På måndag är det dags för Pedram att åka hem, annars har vi den tråkiga kvinnohataren kvar till finalveckan! Metmasken Mergim går att stå ut med en vecka till innan han far hem till Skåne 👋🏻👋🏻👋🏻
2021-04-24, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Vågar knappt visa min lista haha, men så här ska dom ut👍

Emelie
Madde
Mergim
Adrian
Joel
Dennis
Nardos
Judith
Pedram
Simon
Tanja!!

Du lär få vänta ett bra tag på att få ut både Emelie och Madde
2021-04-24, 17:38
Medlem
Paladins avatar
Ni är väl medvetna om att röstningen alltid ser för jävlig ut i början då få personer röstat? Har Simon en röst (och inga andra personer röstat) så har han 100% och så fort 4 andra röstar på andra deltagare störtdyker hans procent.

Bara så alls vet det innan det ropas fusk. Jag är tveksam till att vissa förstår detta.

Sedan är omröstningarna som dom är. Att dom inte är tidsbundna är ju mest problematiskt.
2021-04-24, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ni är väl medvetna om att röstningen alltid ser för jävlig ut i början då få personer röstat? Har Simon en röst (och inga andra personer röstat) så har han 100% och så fort 4 andra röstar på andra deltagare störtdyker hans procent.

Bara så alls vet det innan det ropas fusk. Jag är tveksam till att vissa förstår detta.

Sedan är omröstningarna som dom är. Att dom inte är tidsbundna är ju mest problematiskt.

Den ska vara slut 17:40
Så Simon och Nardos
2021-04-24, 17:40
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Den ska vara slut 17:40
Så Simon och Nardos
Kul!!
2021-04-24, 17:41
Medlem