2021-04-24, 15:21
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Joel kom med fram och gav henne chokladkaka.

Dompa är väl livrädd för henne just nu men han borde iallafall visa att han är den större människan och gå fram och försöka ge henne en kram.

Alltså.. jag håller inte med Emelie alls förstås men samtidigt så är det inte kul att se en hel grupp gå på en människa. Och det visar vilka som är fina och faktiskt visar att de bryr sig när de kommer och kramar efteråt. Fint av Joel. Emelie har fortfarande gjort fel och är bitter och falsk men ändå
2021-04-24, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Du menar kanske följdfrågor som skapar mer drama. Han går lite outside the box?

Det gjorde han
2021-04-24, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Emelie samma person som kalla sig smart för hon har läst matte 3c, hahahahaha
Säg inte så, hon fick 0,65 på HP. Väldigt smart brud detta, NOOOOT.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nja, han saknar tålamod och vill inte ha drama. Detta ska ju vara för att ta upp saker på ytan, ställa kritiska frågor osv. Joel sköter sig kanon som den humoristiska men han behöver någon bredvid sig som inte är de, Och Simon är ju en underhållare så tyvärr blir det inte bra

Jo förstår vad du menar, att Mergim fläskar på lite extra med giftiga följdfrågor?
Medlem
EXAKT SÅ! Pedram beter sig som att Emelie mördat ngn i hans familj.
Det här är helt sjukt. Ännu sjukare att majoriteten här verkar vara helt eniga med Pedrams/Nardos/Adrians beteende. Fy fan.
Medlem
Håller med Emile
Pedram är sjukt obehaglig mot henne
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Simon och Joel är underhållare när dom är programledare. Men som sagt hade hellre sett Mergim där istället, han är fan grym när han har just den rollen

Fast alla tre fjamsar för Emelie! Syltryggar!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Oj vilka problem du har. Man skulle kunna tro att du var deltagare i huset som lider så mycket. Ta en kaka till kärring! Ditt djävla dravel brukar jag hoppa över oftast.
Förstår att du har svårt att svara på frågorna.😀
2021-04-24, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Kan hålla med även om ag var irriterad på programledarna förra gången. Mergim är bra på att "gotta ner sig". Simon känns som han personligen tycker det blir jobbigt när det hettar till. Med det sagt sköter Simon det inte dåligt men Mergim hade kunnat dra fram lite mer tror jag.

Det jag menar, det är ju därför produktionen skapat detta. Allt ska upp till ytan, man ska grotta ner sig i saker och ställa kritiska frågor. Då behöver Joel en bra side kick. Och Joel och Simon är väldigt lika när det kommer till att vara humoristiska och underhålla. Dom vill ha glädje och att folk ska skratta. Därför blir det ingen bra matchning
2021-04-24, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
”Folk är så känsliga”, säger hon med gråten i halsen.

Om hon bara skulle stå för, eller komma ihåg, vad hon sagt och gjort lite mer skulle tycka bättre om Emelie. Och att inte så ofta vara en otrevlig fitta mot allt och alla skulle hjälpa också.

Mot Simon har hon generellt en mycket bättre, gladare och trevligare ton, den Emelie vill jag se mer!

Jag undrar hur Simon kommer ta det när det kommer fram att hon har snackat skit om honom.
Emelie kan åka ut med huvet före jag är så trött på människan. Otrevligare person får man leta efter.
2021-04-24, 15:24
Medlem
GangBangTanjas avatar
Emelie klättrar snabbt på min lista. Visst kan jag dra mitt hår ibland men jag gillar människor som brutalt kan säga vad de tycker. Allt är kumbaya i huset, vill vissa få det fram som. De värsta är definitivt Judith och Tanja. De lallar runt och sprider dynga.
2021-04-24, 15:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Han är den största tönten. Snyggt yttre extremt fult och falskt inre. Han är omtänksam säger han, men när exempelvis Madde eller Emelie mår skit så bryr han sig inte alls. När Joel, Mergim, Nardos eller framförallt Mergim mår dåligt är han där med två timmar kramar. Osmakligt. Han är 30 år och kan inte föra en normal konversation med Dennis som är lika gammal. Han måste alltid fly till Nardos eller Mergim. Dessa två snackar dessutom skit om honom när de får tid. Mergim behandlar honom öppet som en hund men han tycker det är gulligt. Adrian Podde saknar all form av empati och älskar bli förnedrad. En läskig människa

Det var tamigfan det vackraste och sannaste du skrivit!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in