2021-04-24, 02:05
Medlem
hittanemoos avatar
Nu måste ju BB ingripa??? Hallå! Han gråt-städar och säger "I'm a bad bitch, you can kill me". Styrkekramar till dig Joel <3 <3 <3
Medlem
embargos avatar
Vill bara krama Joel. Mitt i centrum av drama mellan sina bästa kompisar i huset.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Får ångest av ångest-Joel fan, bb ge han en av demonomiconkattens sömnpiller så däckar han fin fint 💕
Medlem
Vid sånna här ögonblick önskar jag att man kunde krama någon genom skärmen! Fina Joel ❤️
2021-04-24, 02:06
Medlem
Flor-Idas avatar
Joel, gå lägg dig brevid Madde. Din enda riktiga vän i huset.

Edit: Han gick och la sig ensam och ledsen
2021-04-24, 02:06
Medlem
Mouchinos avatar
Är det inte märkligt detta återkommande lilla skådespel från Joel när alla andra gått och lagt sig? Luxury med lite egen tid med kamerorna. Nja jag vet inte om han bara är skum eller vad han pysslar med?
2021-04-24, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Nu måste ju BB ingripa??? Hallå! Han gråt-städar och säger "I'm a bad bitch, you can kill me". Styrkekramar till dig Joel <3 <3 <3
Men snälla, han är lite ledsen. Han hanterar det fint själv med att vara för sig själv en stund och hålla sig sysselsatt.
Det sista var ett pep-talk till sig själv...han sa you canT kill me.
2021-04-24, 02:09
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Är det inte märkligt detta återkommande lilla skådespel från Joel när alla andra gått och lagt sig? Luxury med lite egen tid med kamerorna. Nja jag vet inte om han bara är skum eller vad han pysslar med?

Kanske har det varit så innan men idag bröt han ju verkligen ihop. Och han grät inte som Simon utan försökte dölja det. Han var genuint ledsen och hade ångest idag. Emelie är inte snäll mot honom och hela hans grupp bråkar. Vill bara krama honom! Och önskar att romerna som bor i mitt hus var som honom.
2021-04-24, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Sant dä. Hoppas han får bli Maddes stylist-assistent sen Verkar riktigt ordentlig och intresserad.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Exakt. Det är just de här ständiga små signalerna han hela tiden ger. Igår bankade han väl mot väggen och sa till Simon "rör inte min Madde". Men när hon vill att han ska sova i samma säng lägger han sig hos Nardos. Han tar det som det kommer säger han, men som det ter sig så kommer det i oregelbundna bekräftelser som gör att han fortfarande har Madde runt sitt finger. I vissa stunder verkar han ändå intresserad, men kan absolut inte visa någonting såvida det inte är i biktens blindspot under en fylla. Tror faktiskt det hela grundar sig i att han är väldigt obekväm att visa såna känslor framför kamerorna.
Tror det är en kombination av hans snopp-komplex och ointresse.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Ja deras relation är genuin till 100%
Tycker Madde borde byta säng till hans istället så hon kommer bort från kräket Mergim
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Men snälla, han är lite ledsen. Han hanterar det fint själv med att vara för sig själv en stund och hålla sig sysselsatt.
Det sista var ett pep-talk till sig själv...han sa you canT kill me.

Jag tycker ändå de borde ta in honom i bikten och kolla så han är ok eller behöver lite stöd en stund och komma bort från kamerorna.

Hade jag sett en vän gå runt sådär hade jag blivit orolig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in