2021-04-24, 00:38
Medlem
Har Madde sett att Adrian sover i rosa?
2021-04-24, 00:39
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Det är inte Adrians fel

Citat:
Det är Adrians fel.

Citat:
Det är Adrians fel

Citat:
Det är Adrians förtjänst

Citat:
Det är Adrians syrras fel.

Citat:
Det är Adrians fel att hon inte lämnar.

Kan du bara sluta spamma sönder tråden med din skit?
Medlem
Bara utifall någon missat, "Dompa har bara varit sig själv och han skiter i "

Han har fan hack i skivan!
Medlem
Bbbloopers avatar
Årets säsong måste gå till historien som den mest "ärliga" någonsin!

Hur många gånger har man inte hört:

"Jag är 100% äkta, jag är ärligaste i huset, jag är bara mig själv, alla andra spelar bara spelet, dom är bara här för miljonen, jag är likadan på utsidan... etc...
2021-04-24, 00:40
Medlem
Rudiebois avatar
Empa är så bitter och grinig dygnet runt att hennes mungipor automatiskt börjat hänga ner i tidig ålder.
Brukar se detta fenomen på pensionärer som är över 70+
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
I vilken kamera syns Emelie och Madde?

DC tittade föbi utanför s2 där Emelie, Joel och Madde och kramades.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, men slirar med sanningen när han säger att han inte paktar. Säger Emelie rösta på xxx och Dompa gör det.

Nu säger Emelie att hon är nykter?

Antar att Emelie inte tänker lämna imorgon då.....synd
Nej, Dompa har aldrig röstat som Emelie. Nu senast nominerade han Nardos och var helt öppen om det. Trots att Emelie ville att han skulle rösta på Pedram.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-04-24 kl. 00:43.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Haha vänta trodde Madde att AD skulle komma och sova med henne? Hon verkade väldigt exalterad.

Den sovjetisk-polske programmerade boten som tv4 köpt in, Adrian, ser ut att ligga rätt bekvämt på sin plats bredvid Nachos utan några planer på att flytta sin morsgrisröv någonstans.
🤖
2021-04-24, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Helvete vart ska jag börja?! (allt detta handlar om paktandet och att Nardos blev slängd under bussen av Empa)

Allt startade med att Predatorn satte och "skakade" framför Empa ute i poolrummet, medan Empa skrek för fulla muggar och Dompa agerade livvakt.

Därefter stormar Predatorn ut på utegården hand i hand med Dompa Douche och lämnar kvar sin Empa ensam med zigenaren Juel i poolrummet.

Plötsligt stormar Empa in i rosa sovrumemet och skriker med ett pumpande anus cirka 3 centimeter ifrån Nardologens ansikte.
Därav reser sig Nardologen upp ur sängen, för hon är trots allt från orten och ingen sätter sig över henne. Det ska man ha jävligt klart för sig, har hon konstaterat, Förschtåruu?

Här eskalerar det:
Det blir skrik och gap utan dess like och tyvärr blockerar zigenaren Juel och Rimhålet dom båda från att skapa en rejäl fistfight.
Empa blir plötsligt tyst som en mus, när Nardologen tar rejäl ton.
Detta var ljuv musik för mina öron att se Empa sättas på plats. En gång för alla. Alla för en.

Därefter skrek Nardologen att alla ska ut från rosa sovrummet - utom Empa och smällde igen glasdörren på zigenarens ansikte (som var där för att tjuvlyssna).
Därefter hade Nardologen en lååååååång nardolog med Empa i lugna noter och försökte reda ut saker och ting, men ingenting är riktigt utrett, som du kanske märker om du slagit på DC nu.

Sedan filmar dom en kort sekvens från utegården där Empa har rant mot Dompa Douche.

Allting rundas av med sekt-kram mellan AD, PREDATORN, Nardologen och Rimhålet i det rosa sovrummet medan zigenaren totalt bryter ihop från ingenstans.

AD har - som en sniken orm, stått och lurat bakom varje vrå och tjuvlyssnat på precis ALLT.
Och som du ser, så har Rimhålet konverterat till hare krishna mitt i all denna skräckblandad förtjusning.

Vill typ komma i ditt ordflöde, så detaljerat och vackert

Tack finaste.
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
AD's äckliga hår som sticker fram under mössan och mössan sitter tight kvar på skalpen.
Vad lider han av för störning? Jag är seriös nu.
Tänker på denna 🤷
https://mcdn.tv.comhem.se/assets/p21431_b_v8_ar.jpg
Medlem
Undrar om Emelie hade fortsatt sova i rosa rummet om hon visste hur mycket skit alla där inne (förutom dompa och joel) har snackat om henne.

Men alla är så raka och ärliga
Medlem
Nu väntar kliande mellan Nardos och Adrian. Mmmm!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in