2021-04-24, 00:15
Medlem
Sir_Ks avatar
Är det bara Simon och Tanja som varit helt utanför allt bråk? Bra i så fall.
2021-04-24, 00:15
Bannlyst
Halva Nardos är en värdig vinnare av BB för allt hon bidrar med.
Andra halvan så är hon en aggressiv idiot som borde åkt ut först av alla.
2021-04-24, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Madde har suttit med Pedram rätt länge nu och sagt exakt vad hon hört och hur hon uppfattat det.

För Maddes skulle hoppas jag att hon håller sig borta från drama Emelie
Medlem
Asså Madde.. allt Emelie gjort för hennes skull (och för sin egen obv) och så går hon till blå sovrummet och bondar med Pedram?
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Helvete vart ska jag börja?!
Allt startade med att Predatorn satte och "skakade" framför Empa ute i poolrummet, medan Empa skrek för fulla muggar och Dompa agerade livvakt.

Därefter stormar Predatorn ut på utegården hand i hand med Dompa Douche och lämnar kvar sin Empa ensam med zigenaren Juel i poolrummet.

Plötsligt stormar Empa in i rosa sovrumemet och skriker med ett pumpande anus cirka 3 centimeter ifrån Nardologens ansikte.
Därav reser sig Nardologen upp ur sängen, för hon är trots allt från orten och ingen sätter sig över henne. Det ska man ha jävligt klart för sig, har hon konstaterat, Förschtåruu?

Här eskalerar det:
Det blir skrik och gap utan dess like och tyvärr blockerar zigenaren Juel och Rimhålet dom båda från att skapa en rejäl fistfight.
Empa blir plötsligt tyst som en mus, när Nardologen tar rejäl ton.
Detta var ljuv musik för mina öron att se Empa sättas på plats. En gång för alla.

Därefter skrek Nardologen att alla ska ut från rosa sovrummet - utom Empa och smällde igen glasdörren på zigenarens ansikte (som var där för att tjuvlyssna).
Därefter hade Nardologen en lååååååång nardolog med Empa i lugna noter och försökte reda ut saker och ting, men ingenting är riktigt utrett, som du kanske märker om du slagit på DC nu.

Sedan filmar dom en kort sekvens från utegården där Empa har rant mot Dompa Douche.

Allting rundas av med sekt-kram mellan AD, PREDATORN, Nardologen och Rimhålet i det rosa sovrummet medan zigenaren totalt bryter ihop från ingenstans.

AD har - som en sniken orm, stått och lurat bakom varje vrå och tjuvlyssnat på precis ALLT.
Och som du ser, så har Rimhålet konverterat till hare krishna mitt i all denna skräckblandad förtjusning.

Om du tänker till hårt så är det Adrians fel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Är det bara Simon och Tanja som varit helt utanför allt bråk? Bra i så fall.

ja typ
2021-04-24, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Han höjde rösten, inte skrek. Och först efter surelie hysterieskrek mot honom.

Så både Dennis och Emelie ljuger?
Var dom där lr du?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Bara vet att de tre vännerna i studion, vad det lider, kommer trycka på att Nardos gjort en fantastisk resa = bör vinna BB.

Det tror jag också.. både programledarna och produktionen har ju hitintills gjort allt för att underlätta vinst för henne med hur de lägger fram allting och klipper ihop allt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
DET får stå för henne. Hon är vuxen. Ingen tvingar surelie att supa sig aspackad och dra igång vareviga kväll. Nardos bär inget ansvar över henne. Det är fakta, tyvärr...

Och Emilie bär inte ansvar för hur Nardos röstar
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Helvete vart ska jag börja?! (allt detta handlar om paktandet och att Nardos blev slängd under bussen av Empa)

Allt startade med att Predatorn satte och "skakade" framför Empa ute i poolrummet, medan Empa skrek för fulla muggar och Dompa agerade livvakt.

Därefter stormar Predatorn ut på utegården hand i hand med Dompa Douche och lämnar kvar sin Empa ensam med zigenaren Juel i poolrummet.

Plötsligt stormar Empa in i rosa sovrumemet och skriker med ett pumpande anus cirka 3 centimeter ifrån Nardologens ansikte.
Därav reser sig Nardologen upp ur sängen, för hon är trots allt från orten och ingen sätter sig över henne. Det ska man ha jävligt klart för sig, har hon konstaterat, Förschtåruu?

Här eskalerar det:
Det blir skrik och gap utan dess like och tyvärr blockerar zigenaren Juel och Rimhålet dom båda från att skapa en rejäl fistfight.
Empa blir plötsligt tyst som en mus, när Nardologen tar rejäl ton.
Detta var ljuv musik för mina öron att se Empa sättas på plats. En gång för alla.

Därefter skrek Nardologen att alla ska ut från rosa sovrummet - utom Empa och smällde igen glasdörren på zigenarens ansikte (som var där för att tjuvlyssna).
Därefter hade Nardologen en lååååååång nardolog med Empa i lugna noter och försökte reda ut saker och ting, men ingenting är riktigt utrett, som du kanske märker om du slagit på DC nu.

Sedan filmar dom en kort sekvens från utegården där Empa har rant mot Dompa Douche.

Allting rundas av med sekt-kram mellan AD, PREDATORN, Nardologen och Rimhålet i det rosa sovrummet medan zigenaren totalt bryter ihop från ingenstans.

AD har - som en sniken orm, stått och lurat bakom varje vrå och tjuvlyssnat på precis ALLT.
Och som du ser, så har Rimhålet konverterat till hare krishna mitt i all denna skräckblandad förtjusning.

Råkade precis läsa din excellenta sammanfattning. Ska aldrig mer få för mig att glo nån pissdålig netflix film någonsin igen varför är min timing alltid fruktansvärd
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Härligt! Tack för uppdateringen. Jag bytte rum när hon höll på att försvara Emelie och sade att hon inte hört något, det finns inga pakter, Emelie kan lätt missuppfattas bla bla.

Har hon alltså sagt att Emelie ville att dom alla skulle rösta på Peddie?

Ja precis för att rädda Madde
Medlem
Ooh, Nardos kommer in i badrummet där Emelie är.
Kyligt? Ja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in