2021-04-23, 23:03
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
Ja har läst hans förhör allting o han har aldrig golat ens han har själv sagt flera ggr till förhörsledaren att han endast pratar om sig själv
Där håller jag med. Han golar inte. FUP finns att ladda ner. Varsågoda läs.
Citera
2021-04-23, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Där håller jag med. Han golar inte. FUP finns att ladda ner. Varsågoda läs.

Exakt bara för man inte säger ingen kommentar betyder inte man golar
Citera
2021-04-23, 23:33
Medlem
Och så har en garagevägg mitt på ett torg i bostadsområdet i Skarpneck visst använts som ”minnesvägg” för brorsan. Graffitiklottrad. Hur många svennar skulle komma undan med att klottra ner en vägg på der sättet när de mist någon utan att bli anmälda för skadegörelse?

Hur kul är det för äldre att gå förbi det, deras anhöriga Coronadöda får inga sådana väggar och de vet inte vem denna brorsan är. Duger inte vanliga ceremonier som begravningar längre?

Sedan beklagar jag såklart sorgen.
Citera
2021-04-24, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Och för den sakens skull ska han sitta och säga sånt här:

Och det kort efter att hans bror blivit skjuten? Tänk dig hans mamma, hans pappa, hans syster, hans bröder och alla hans vänner.. hur tror du de skulle må om de läste det? Och även om de aldrig skulle läsa det är det äckligt jävla respektlöst!! Det är ett vidrigt beteende skrivet av en vidrig människa och jag fattar ärligt talat inte hur du inte kan se det?

Vila i frid Dara! Jag kommer alltid minnas dig som den där härliga killen du var när vi möttes! Och jag hoppas att din familj finner styrka och ljus efter allt detta mörker!

Det här är flashback, att börja jiddra om rasism är OT bara.
Citera
2021-04-24, 00:14
Medlem
Haval kommer aldrig hämnas, jätte synd om hans familj. Men ingen tycker synd om svennen som blev kidnappad eller hur hans familj mår då Haval i pojkarna skulle lägga en bomb utanför svennens dörr, så jävla fegt att göra så.
Många säger att Dano inte var kriminell men hur försörjer han sig?
Nu för tiden behöver man inte vara kriminell för att bli knivad eller skjuten då alla är så lätt kränkta kan det räcka med att någon har tittat på någons tjej eller syster och hedern måste bevaras.
Tänker på killen på centralen och bråket i kungsan som blev knivade pga att de tittat på dem.
Citera
2021-04-24, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massalov
Det här är flashback, att börja jiddra om rasism är OT bara.
Och hur skulle du själv reagera om någon skrev så om din bror som nyss blivit mördad? Hade du tänkt "det här är Flashback" och tyckt att det var okej? Det är helt jävla sinnesrubbat att sitta anonymt och håna mördade människor och jag fattar inte hur inte fler kan tycka att det är ett äckligt beteende?
Citera
2021-04-24, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Haha wtf. Vem sårade dig. 😂😂

Nåja, om du mår bättre av ditt inlägg så okej.. men nog kmr haval ut från kåken & nog kmr einar försvinna. Han kan nte vara i dubai hur länge som helst.

Einar är i sverige 😂😂 Snacka om att inte veta vad man snackar om
Citera
2021-04-24, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerslayer
En golare luffare och fegis e han, gömmer sig nånstans borta i spanien från allt o alla

Hörde att de är ute efter han för att det var det Yasin krävde för att göra tjänster åt VNT. S låg även bakom Yasins bästavän Frankys död. Eftersom Makkan och Mansor sitter inne är S det ensa bytet och det skulle tydligen vara Yasins pris för att han var med i kidnappningen men detta är enbart vad jag hört från andra.
Citera
2021-04-24, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen
Einar är i sverige 😂😂 Snacka om att inte veta vad man snackar om
Okayy senast för nå dag sedan hade hqn o alexandra lagt upp bilder o videos att dem vq i dubai
Citera
2021-04-24, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge
Och så har en garagevägg mitt på ett torg i bostadsområdet i Skarpneck visst använts som ”minnesvägg” för brorsan. Graffitiklottrad. Hur många svennar skulle komma undan med att klottra ner en vägg på der sättet när de mist någon utan att bli anmälda för skadegörelse?

Hur kul är det för äldre att gå förbi det, deras anhöriga Coronadöda får inga sådana väggar och de vet inte vem denna brorsan är. Duger inte vanliga ceremonier som begravningar längre?

Sedan beklagar jag såklart sorgen.
Men herregud. Gå klottra du åxå åt corona döda...
är det en tävling... hur många svennae skulle komma undan med att klottra.... hur många svennar kommer undan med att bli kontrollerade & stoppade då... ja så låter du
Citera
2021-04-24, 01:05
Medlem
Citat:
1. Så bara för att nån var kriminell har man rätt att håna den personen när denne mördats?

Sanningen är nog att bara Haval kan klandras för broderns död. Handling ger konsekvenser.
Det måste vara tufft för Haval och familjen att tugga i sig.
Lättare då att kräva respekt man inte förtjänar och att skylla på andra. Men det är att lura sig själv. Insikten om hur det verkligen är tar tid att ta in.
Citera
2021-04-24, 01:57
Medlem
Yrkesks avatar
Är det någon som vet om detta hade o göra med att BO hade fiender och på något sätt förtjänade det, för det gjorde han ju isåfall, annars blir man inte ventilerad i ansiktet. Eller var det mer en markering mot hans bror?

Citat:
Jaså? Så du tycker inte att man ska reagera på folk som beter sig som idioter?

När har jag sagt att jag var nära honom? Citera!

Sluta lipa gosse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in