2021-04-24, 00:06
Medlem
Ridnes avatar
LOL vilken skör gosse i gubbkläder i Rosa Sovrummet nu.. han behöver sitta i ett safe space så skör som han är.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Hon är väl inte dum heller, varför skulle hon gå ut med den info och sätta sig själv i klistret.
Hon sa dock flera gånger gör inte detta för min skull.
Joel vet också sanningen, han har inte sagt något..
Nä det är sant. Men istället för att snacka med Peddie om det kan hon väl bara fortsätta spela dum då. Hon lägger sig ju i nu ändå men enbart för att försvara Emelie. Jaja. Det är vad det är.
Medlem
Jag är smart Fattar Du, Nej jag fattar inte
Medlem
Nu gråter Joel igen???? Hahahahaaha
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
fast om vi ska prata kroppsspråk och aggressivitet så går det inte att se förbi hur emelie stormade in i sovrummet där nardos satt och bara: "SÅÅÅ COOKIE då kan du berätta för mig hur jag manipulerat dig samt när jag manipulerat dig, SNÄLLA??!" samtidigt som hon rör sig aggressivt mot sängen där Nardos sitter.. Sedan svarade Nardos med aggressivitet och reste sig och började skrika tillbaka vilket jag förstår, det var en sjukt aggressiv approach hon kom dit med.

Nej det var jävligt skevt och jag försvarar inte Emelie men vi diskuterade Pedrams utspel i poolrummet och hans approach mot Emelie.
2021-04-24, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Det är helt korrekt. Hans heder tar över här, det är roligt ändå att se hur han inte kan hantera att sitta löst! Och han verkar ha glömt bort det viktigaste, tittarna har gjort honom lös! Löjligt att han tror han är något slags överhuvud i huset, det är endast självutnämndt!

Viktig poäng! Tittarna har valt honom
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Det är helt korrekt. Hans heder tar över här, det är roligt ändå att se hur han inte kan hantera att sitta löst! Och han verkar ha glömt bort det viktigaste, tittarna har gjort honom lös! Löjligt att han tror han är något slags överhuvud i huset, det är endast självutnämndt!

Det är Emelie som betett sig illa idag och ikväll!
Medlem
GangBangTanjas avatar
Fan. Allt är Adrians fel
Det var Adrians fel att Vickan och Jullan åkte. Jullans mammas cancer är naturligtvis Adrians fel.
2021-04-24, 00:08
Bannlyst
Tittarfrågor till Pedram i morgon, varför ljuger du om att du inte skrek på Emelie, det finns kameror som du säger och du skrek.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
När vi tagit över landet så är det ni som städar toaletter och putsar våra skor med era tungor.
För det krävs ngt som heter intelligens så jag är inte orolig😀 Börja med att skaffa dig ett jobb haha. Vad är 20 meter långt och mörkhyat? Kön till arbetsförmedlingen/försäkringskassan/socialen✌️
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
De som kräver respekt är dom som måste kräva det för dom förtjänar den inte. Dom som aldrig pratar om respekt är dom som får den. Respekt är något man förtjänar, inte något man kan kräva.

Pedram bryr sig inte ett dugg om att Nardos nominerat honom. Då hade han inte blivit förbannad på Emelie.
Han bryr sig bara om att han förlorat spelet, inte lyckats manipulera "sin familj" att aldrig nominera honom och därför kommer åka ut.
Han vill bara svartmåla och härska över Emeile, annars hade han inte behövt vänta tills han var full med att konfrontera Emelie. Han är feg!

100%
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nä det är sant. Men istället för att snacka med Peddie om det kan hon väl bara fortsätta spela dum då. Hon lägger sig ju i nu ändå men enbart för att försvara Emelie. Jaja. Det är vad det är.

Ahh hörde inte den konversationen
Var i DC

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in