2021-04-23, 23:38
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Lustigt att Emelie säger att hon inte bryr sig om miljonen och att hon kan tjäna den själv samtidigt som hennes dröm är att tjäna 25.000 kr per månad

25k är numera i princip minimilön. Hon är störd.
2021-04-23, 23:38
Medlem
Paladins avatar
Emelie sitter och småskriker i köket att Pedram förstört hela festen för 11 personer. Alla festar och har roligt utan Emelie. Vilken fucking värld lever hon i? På riktigt?
2021-04-23, 23:39
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Har en känsla av att herren på nästan 31 år kommer få ett snack med sin syster och resten av familjen. De kommer avkräva svar från herren.

Ja, precis.
Men först skulle dom elda hans mössa över öppen brasa, som hans egen syster i BB-studion sa och därefter släcka brasan med hans ansikte.
Sedan kommer dom att ta "det snacket" med AD.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Haha helt rätt. Men där Emelie tror hon kan härska så använder Pedram härskartekniker på riktigt. Han är obehaglig. Svart blick. Emelie är cray och naiv. Pedram är manipulativ och kör härskartekniker. De i huset läser inte av det, de faller undan. Hoppas vi på utsidan kan se igenom.

Någon annan beskrev det bättre. Pedram som började snacka om att hon manipulerat hans lillasyster och lekte att han var med i någon cool film Fattar ändå att Emelie tappade det.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Vänta tills husets ärligaste människa öppnar dörren. Då är det fan ingen mer kumbaya i det rummet!

Fan nu älskar alla varandra igen och myser.. Nu gör det unt i MITT jarta. Jag vill se dem slita varandra i stycken
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Men vilket kvalificerat trams! Även om han är av hankön och har en kuk har han rätt att säga ifrån ! Finns det dolda agendor varför det ska blåsas upp och gärna kryddas lite extra, ”Pedram satt och skakade” (vilket han inte gjorde nån gång, jag såg hela bråket från början till slut).

Rätt att säga ifrån, JA.
På det sättet han gjorde, NEJ.
Det hade inte varit okej oavsett kön, men Pedram har gång på gång uppvisat samma tendens och som tidigare avhandlats i tråden så känns beteendet igen om man själv har upplevt samma beteende i nära relation av något slag. Lägg av med det broderliga ryggdunket och se problemet i stort istället.
Medlem
basiss avatar
Dennis försöker och försöker och försöker....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det kallas härskarteknik och är social manipulation Pedram kör med och ett sätt att försvaga Emelie och få henne i underläge. Det är vad jag tolkade det som och hela hans kroppsspråk skrek makt!
100%. Inget mer att addera.
Medlem
ovaxadbanans avatar
Undra vad som händer under censurerna ikväll? Styr produktionen detta bråk och sprayar fisspray i Juels ögon eller vad??
Medlem
Citat:
Det kallas härskarteknik och är social manipulation Pedram kör med och ett sätt att försvaga Emelie och få henne i underläge. Det är vad jag tolkade det som och hela hans kroppsspråk skrek makt!

Så sant, skrev typ samma. Tycker han är obehaglig.
Medlem
Alla mes irriterad på kvällen är jag nog över att Mergim kommer undan som nästan likable. Inget tjafs, inga jävulskap mm.
Hade man inte vetat hur han egentligen är hade man trott att han är helt normal.

(Jag tycker Pedram skött det jätteilla idag, och gillar honom inte generellt. Men han tar hand om Joel fint nu när han är ledsen. Pratar tv-spel mm)
2021-04-23, 23:40
Medlem
Citat:

Det är så många av oss tolkade det. Men bara för att Emelie betedde sig barnsligt så betyder det att Pedram inte gjorde något fel. Trådens logik.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in