2021-04-23, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Verkligen ingen såg Pedrams sk utbrott på Emelie?
Var det verkligen så allvarligt eller överdriver Pedramhatarna?

Emelie började skrika först, sa att han sitter med sin peddoblick och stora kuk Pedram körde sitt svartögda stirrande varvat med ett flin och sa att Emelie visar sina rätta sidor. Sen började han skrika också.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Ett stort jävla skämt är han och kommer undan med det. Han vill själv rösta ut Emelie men blir en cry baby när han själv sitter löst. Ja ja, låt tittarna avgöra nu. Tror knappast Emelie åker ut pga detta.

Kommer ihåg när Pedram kallade Nardos för något liknande med Kim Jong-un under Miltitärveckan men jag tycker Pedram är den som mest klär på sig diktator härskarrollen och då "UTAN" tema. Paranoid, odemokratisk, manipulativ och blir fullständigt galen om folk går emot honom!
Medlem
Att Joel ens kan kolla på Emelie efter att hon skrek RAKT i hans ansikte när han bara försökte lugna henne. Fyfan, tycker nästan synd om Joel! Han och Madde får gärna ta sig till finalveckan med Simon och Tanja!
Medlem
kom igen emelie dra hem jag pröjsar taxi dirr
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Han stod faktiskt och skrek på henne en stund, han stod upp och hon satt ned, innan han drog iväg till utegården. I diskussionen som föregick höjde både han och Emelie rösten omväxlande, så där var det kanske lika.
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Haha. Han vinner tävlingar och håller käften. Beter sig som 16. Så Peddo som våldtog Tanja och nästan Tess är Adrians fel förstås

Nädå. Blatten Peddo ska ut illa kvickt.
2021-04-23, 23:24
Medlem
deadfisheyess avatar
Det enda som kan rädda den här festen nu är att Joel suger av Adrian. Mot betalning såklart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
I stora drag:

Peddi inväntade en alkoholnivå behaglig nog att våga sätta sig vid Emelie för att ställa henne mot väggen. Med sin svarta psykoblick vräkte han ur sig sitt hat mot att Emelie manipulerat hans s.k. lillasyster Nardos.
Emelie reagerar självklart med att skrika om att hon först vill vinna miljonen, sen vill hon inte vinna miljonen..och i slutändan kunde hon ge Pedram miljonen om hon skulle vinna den.

Efter detta grinade hon en stund med Joel innan hon i vredesmod stegade in till Nardos i sovrum1 och börjar skrika på henne. Några minuters skrikande i falsett & de övrigas försök att slita bort Nardos och Emelie från varandra, så skickar Nardos ut de övriga och säger att de tu ska ha ett samtal kvinnor emellan.
Vad som sägs i det samtalet minns jag tyvärr inte, orkade inte lyssna...snappade dock upp att Emelie vill lämna.

Efter en lång stund lämnar Emelie och går till badrummet, där Simon tar sig an den gråtande Emelie och försöker få henne att inte lämna.

Återstår att se om Emelie gör slag i saken.

Du har så fullkomligt fel!!!! Det var Sovrum2.
Medlem
Citat:

Jag tycker det var allvarligt. Hans svarta blick sa allt. Hade det inte varit kameror hade han lätt gett sig på henne fysiskt. Precis som han hade gjort med Tess i gymmet när han hade samma svarta blick.

Riktigt obehagligt att sitta som ensam tjej i den situationen (både tess och emelie).
Dom som fattar fattar. Dom som inte fattar ska vara glada att dom inte gör det!
Medlem
Ridnes avatar
Kan inte ALLA bara åka ut på Måndag utom Tanja, Simon och Madde?
Ser hellre dem tre BARA en hel månad än dessa dårar som är därinne... Ingen är riktigt klok.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
kom igen emelie dra hem jag pröjsar taxi dirr
Jag kan swischa!
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Exakt.. det är det som stör mig. Att hon viftar med det helt utan sans! Hon sade det till Dompa när han sade att de skulle gå in.. att hon inte ville festa

"Äcklig kväll, äckliga jävla män" antar att hon menade Pedram.

Antagligen menar hon Pedram ja.

Och det värsta är att Pedram kommer garanterat åka på måndag och så får hon som hon vill.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in