2021-04-23, 22:18
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Där har vi det! Pedram och Nardos snack i soffan för ett tag sen.. - "Det är vi blattar mot dem"! Vad låter det som, var det då Pedram utsåg Nardos som hans lillasyster? Många reagerade över den meningen de emellan.
Precis. Och Pedram blev t o m autonominerad pga av det. Skedde redan första eller möjligen andra veckan. Han är den första paktaren.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92

Damn!

Jag skrev fel på Emelie, det ska stå 1p till Tanja!

Ta gärna bort citeringen av mitt felaktiga inlägg om det fortfarande går så inte fel info går runt i tråden (jag har ändrat ursprungsinlägget).
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Alla såg hur Emelie försökte manipulera Nardos. Hur kan det finnas pantade människor på utsidan som tycker att slynan är ärlig?
Det där begreppet "manipulation" slirar Emelie på som faaaan. Manipulera är EXAKT vad hon sysslat med dom senaste dagarna.
Medlem
Oj vad surelie sjunker i Nardos ögon nu.
Medlem
Blaisens avatar
Hur kan hon ljuga så in i helvete? Varför erkänner hon inte bara att hon paktar och att hon hetsade om Madde.

Sen lilla Nardos, du kan inte se dig i spegeln? Hur var det på utegården med din spegelbild?
Medlem
__Alez__s avatar
Alltså guuuuud vad Emelie ljuger och försöker slingra sig. Hon var väldigt tydlig och hård mot Nardos hur hon skulle rösta.

Go Nardos här.
Medlem
Tänk om Nardos grät krokodiltårar varje tjaffs och sa " jag är från afrika " hade vart helt annan diskussion men nu när svenska tjejen är från ystad och smågråter då ska man tycka synd.. helt rätt att stå på sig Nardos..
2021-04-23, 22:19
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
borde vara diskat redan där..äkta blatte tugg .

bror ,syster,lillasyster...paktande lilla skitskalle horungen ,ber till gud man slipper se han runt
innerstan.

diska han... dom paktade högt redan v3 med luiz ,vi blattar mot dom..kommer nån ihåg det eller

100e gången så åkte rapisten redan ut v3 men jesper fröid lämnade och gav bort sin plats ,glöm aldrig hur det daltats med pedot och nardown symptoms. deras show tydligen s.k intergrerade hahahahaha

smutsfolk

Ja exakt. tack för det samtalet mellan Pedram och Nardos säger ju allt! "Det är vi blattar mot de andra" det var alltså 3 veckor in i BB-huset?
Avstängd
Emelie o nardos jävla retards.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag är inget Emelie-fan, men förstår henne. Hon satt helt ensam mot flera andra. Inte ens Dompa försvarade henn (till en början). Som tjej vet jag precis hur det känns. En tjej som tar plats hamnar ofta i den sitsen.

Dompa är dessutom en "riktig bror". Han sa ju inte ens någon när Adrian fuskade till sig en vinst i ballongtävlingen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag är inget Emelie-fan, men förstår henne. Hon satt helt ensam mot flera andra. Inte ens Dompa försvarade henn (till en början). Som tjej vet jag precis hur det känns. En tjej som tar plats hamnar ofta i den sitsen.

Ja jag förstår också att hon flippar i det läget! Men det smartaste hade varit att gå därifrån och inse att det inte är lönt att försöka prata med Pedram.
Istället beter hon sig som en trotsig femåring.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Ja faktiskt i detta fallet!

För att Nardos inte vet hur hon ska rösta och väljer att lägga sin röst på Pedram?
Har Emelie tvingat henna ett göra det?
Har Emelie ens sagt att hon ska rösta på Pedram?

Sen antingen säger Nardos att hon blivit manipulerad, eller Pedram tror hon blivit manipulerad. Och sedan snackar alla ihop sig och så attackerar Pedram Emelie.

Vem har gjort fel? Nardos eller Emelie?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in