2021-04-23, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jag har koll på mode och kläder och finns ingen som springer omkring med halva jackan på sig, kanske var inne för 20 år sen, idiot.
Inne igen. Sorry...
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Vet ej, Jag noterade henne där...trodde först det var därför som hon pratade om Dompa o att han e dum. För nyss var dom så gulliga för 3 minuter sedan.

Ja altså vad var det Empa gaggade om där? Skitsnack om Dompa Löööve återigen? Den kluvna tungan håller aldrig tyst om något
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Well, just nu så får hon ju tydligen bara ut 10k.
Tro det eller ej, men jag lyckades höra henne berätta detta för Dompa i bakgrunden av deras LAAAAAAAAAAAAA lek.
(Ni som vet ni vet )

Ja, möjligt. Men säger mer om att hon själv ej har ngn utbildning och därför jobbar på ett jobb som inte betalar ut mer än så. Inte om VAR hon befinner sig,
ha de gött haj
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nej Pedram den fega fan vågar inte säga något åt henne.
Tack för svar <3. Såklart. Han säger väl bara vad han tycker bakom stängda dörrar till sina bröder och systrar. Bara till de som tycker synd om honom, ryggdunkar honom och inte någon som skulle kunna genomskåda honom.

Man hade hoppas att Ormgim skulle skvallra. Eller kanske Nardos som säger något i stil med "Pedram tvingade mig att säga att du sagt att vi kanske skulle rösta på honom för att rädda Madde. Snyft det är så synd om mig".
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
helvete vad kåt DC är på emelie idag. Har hon tagit över produktionens favoritplats från nardos tro?

ser ut så
2021-04-23, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Imorgon är det juicy frågor som gäller! Frågan är hur stor chans att ens egen fråga kommer med?

Någon i tråden har redan fått med sin fråga så ungefär lika stor som att bli träffad av blixten skulle jag tro. Produktionen hittar på egna frågor dessutom.
2021-04-23, 20:59
Medlem
Shtre1s avatar
Är det kattis outfit Emelie har ikväll?
2021-04-23, 21:00
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag är lite förvirrad av dagens händelser, allt med Nardos, Pedram, Emelie etc.

Vill någon vara en ängel och sammanfatta samt kommentera det som dagen har bjudit på, så att jag kanske kan få en helhetsbild? Jag är lite mentalsjuk, så ibland missar jag relevant information. Ber om ursäkt för detta.

Jag lyssnade under dagen medan jag gjorde hushållsskit, så det råkade bli lite rörigt.
2021-04-23, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja altså vad var det Empa gaggade om där? Skitsnack om Dompa Löööve återigen? Den kluvna tungan håller aldrig tyst om något

Simon har frågat Dennis om han (simon) får lov att strula med Emelie. Och Dennis hade sagt typ, ja kör på. Och Emelie tror att det är för att hon tror att Dennis vill strula med Tanja. Och det får han om han vill tydligen
2021-04-23, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Är det kattis outfit Emelie har ikväll?
Ser ut som fyllkajjorna nere på lokala puben...
2021-04-23, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Well, just nu så får hon ju tydligen bara ut 10k.
Tro det eller ej, men jag lyckades höra henne berätta detta för Dompa i bakgrunden av deras LAAAAAAAAAAAAA lek.
(Ni som vet ni vet )

Från CSN eller vadå? Hon gnäller ju jämt om att hon inte har reeeeeåd pga student.
2021-04-23, 21:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Imorgon är det juicy frågor som gäller! Frågan är hur stor chans att ens egen fråga kommer med?
Så länge du är kritisk utan att "kränka" kommer dina chanser vara relativt goda.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in