2021-04-23, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
tanja : nardos 2p
nardos : dennis 2p
Adrian : simon 2p
Judith : dennis 2p
Joel : dennis 2p
Emelie : pedram 2p
pedram : emelie 2p
Madde : pedram 1p
Simon : mergim 2p
Mergim : Madde 1p
Dennis : Simon 1p

Kodspråket gick verkligen vägen. Judith, Pedram och Tanja röstade 2p på tre olika personer. JÄVVLAR VILKEN PAKT!
2021-04-23, 19:16
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Alla ska böla i huset nu för att Pedram förlorade omröstningen mot Madde att sitta säkert. Så jävla trött på denna människa nu. Madde ska bara ta det, om det blivit hon som blivit nominerad.

Ut med fanskapet Pedram, helst nu nu.

I slutändan så valde tittarna Madde, punkt slut men henne före Pedram alla dagar i mitt liv skulle jag säga!
2021-04-23, 19:17
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlumCat
Hoppas han väntar tills båda har druckit.

Pedram vågar inte utan alkohol!
2021-04-23, 19:17
Medlem
Varför ta det med Emalia hon kommer ändå få det på tittarfrågorna imorgon och sen inse att hon ser ut som en dum idiot. Börja gråta lite nämna att hon är från ystad och så är det över.
2021-04-23, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Kanske slutar med masslakt ifall snedtändningen slår till
BB vet inte vad dom gör (eller jo det gör dom förresten), när det vankas "fest" ikväll.

Hjälp..

Ngn som hänger med (har själv kollat bara lite halvt om halvt) som vet hur de andra ställer sig kring alltihop? Dvs Pedrams snack.. team Pedram ? Vilka!??? Och vilka kommer vara på Emelies sida i det här?
Medlem
Varför lägger tjejerna timmar om dagen på att sminka sig, fixa håret och byta outfits fem gånger? När de blickar tillbaka på tiden i huset så kommer de inte komma ihåg så mycket mer än all onödig tid de lagt ner på att fixa sig själva.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Pedram är så jävla barnslig. Ta det med Emelie!? Men nej då ”byter hon strategi”. Han VÅGAR INTE. Adrian är också en jävla tönt som inte vågar ta sitt med Emelie.

Samtidigt utmålar dom henne som falsk fast hon säger att hon är ärlig. Nardos, Pedram och Mergim är väl dom som snackat lika mycket som Emelie om att dom är ärliga och raka. Ändå visar dom upp det falskaste beteendet!

Jag undrar verkligen hur Emelie hade agerat om det var ombytta roller? Hade hon surat i rummet hela dagen eller hade hon tagit upp det med Pedram? Jag vet ärligt inte.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Ledsen Zingo men Emelie kommer inte ens gå in i annexet, blir den första av dem som sitter säkert!
Är rädd för att det blir så.👎
2021-04-23, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
I slutändan så valde tittarna Madde, punkt slut men henne före Pedram alla dagar i mitt liv skulle jag säga!

Ja , tycker att Madde är en blek och tråkig figur men måste man välja mellan henne och Pedram så vinner hon helt klart.
2021-04-23, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Pedram gav alltså Emelie två poäng så vad fan grinar han om då? Vad ska hon stå till svars för ,snubben är otrolig.

Ja han är riktigt patetisk. Lätt att läsa av när det går emot honom. Hånskrattar bakom ryggen när något går emot någon annan. Självinsikt är inte hans grej helt enkelt.

Hoppas han bränner alla broar bakom sig nu och lämnar!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Pedram är så jävla barnslig. Ta det med Emelie!? Men nej då ”byter hon strategi”. Han VÅGAR INTE. Adrian är också en jävla tönt som inte vågar ta sitt med Emelie.

Han vankar bara av och an i sovrummet som den fega han är, agerar ut det till andra istället för att ta det ,med den det gäller. Hur han kommer se ut i tv plus att jag hoppas Dikmen klubbar hans beteende i domstolen på Måndag. Patetiskt!
Medlem
Citat:
Mergim och nardos ville väl dock inte att Adrian skulle prata med Emelie..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in