2021-04-23, 17:38
Medlem
Lokhacks avatar
Emelie vet ju inte ens om att Nardos röstat på pedramzzzz
Medlem
Raskaoverisens avatar
Adrian ska alltid lägga sig i
Han hade ju hellre sett Madde nominerad
Men Peddo ska ju inte vara sur överhuvudtaget han nominera ju Emelie
Men offerkoftan är på
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Fan vad vidrig han är nu!! Så manipulativ och försöker skuldbelägga nardos så mkt. Och säger du är det sista namnet jag skulle lägga till och det tror jag inte ett piss på. Tanja, Adrian, Judith går klart före nardos för honom sen kanske Simon

Skulle Pedram kalla mig sin Bror så skulle jag säga.. -"Wtf du är inte min bror!" Vem orkar leva i något jävla maffioso "moraliskt" regelverk?

Kan han sitta sådär och och jag ser ju vad han håller på med och detta är en av anledningarna varför han inte ska vara kvar i BB. Han är en vuxen man men beter sig som en tvättäkta psykopat just nu!
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punkindrublic
Men Peddo, din överdramatiska jävla tönt, grow some balls, för helvete!!

Exakt, så fort NÅGOT går emot honom i huset sitter han som att en närstående gått bort.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nä, Pedram väl? Eller minns jag så fel?
Luis var nog inne på det litegrann, men han valde sina ord mera noggrant och slapp autonominering. Det var Pedram och Nardos som blev autonominerade, och BB visade upp klippet där Pedram pratar om det med Nardos.
2021-04-23, 17:39
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
SKA FITTJÄVLAADRIAN SLUTA KOMMA IN OCH SLÄNGA KÄNGOR PÅ EMELIE. Varför lägger han sig i överhuvudtaget? Nä men asså SLUTA. Kan MERGIM, PEDRAM, NARDOS åka hem. och TA MED SIG ADRIAN OCH HANS FULA MÖSSA. Så kanske dom kan få äta ifred och få en mer normal tillvaro.

tack för mig.
👍👍👍👍👍
Medlem
GangBangTanjas avatar
Albanjäveln är den störste vinnaren. Han kommer få alla att misstänka varandra
Ett virus, som Filip sade i studion, med de fattar noll.
Medlem
Ridnes avatar
Falsk-Nardos vill inte att detta ska komma fram till Emelie.. sade att hon ville att det skulle stanna mellan henne och Peddot. Undrar varför..hon som är så ärlig?
Alla är falska därinne utom Simon, Tanja och I guess Madde också
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Pedram "VILL" att de som röstat på honom ska gå skuldbelagda för det växer han av och exakt samma med Mergim! Ta emot en persons ånger och ursäkt och gå fucking vidare!!!! Idiot. Gör Pedram alltid rätt då? NEEEEEJ Han ska ut! Ja den där bror/man grejen är som något jävla maffia kontrakt och då är man hellre utan det. ÄLTA ÄLTA ÄLTA MARTYR MARTYR, Hon har erkänt att hon begått ett misstag och det är som det är. Detta är varför man inte orkar med honom! Han vill ge skuldkänslor

Ja, det är hans vidriga läggning, psyka sönder genom att tiga och sen använda det mot peshonen vid behov.
Nu vill inte Nardos att Pedram ska prata med Emelie, varför inte? För att hon vill fortsätta vara i Emelies good book så hon inte blir nominerad - eller ser dåååålig ut!
Medlem
Adrian kan dra åt helvete som öser skit på Emelie när ALLT han gjort hela tiden varit att snoka snoka snoka och sen skapa drama bland andra av allt han fått till sig.

Nardos är en jävla idiot som inte inte kan stå för sina egna jävla handlingar. INGEN röstade åt henne förutom hon själv.

Pedram ska hem på måndag. Och fort som fan ska det gå.
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Pedram "VILL" att de som röstat på honom ska gå skuldbelagda för det växer han av och exakt samma med Mergim! Ta emot en persons ånger och ursäkt och gå fucking vidare!!!! Idiot. Gör Pedram alltid rätt då? NEEEEEJ Han ska ut! Ja den där bror/man grejen är som något jävla maffia kontrakt och då är man hellre utan det. ÄLTA ÄLTA ÄLTA MARTYR MARTYR, Hon har erkänt att hon begått ett misstag och det är som det är. Detta är varför man inte orkar med honom! Han vill ge skuldkänslor

Usch kan föreställa mig hur han är i ett förhållande. Skuldbeläggande beteende är en form av kontroll. Så sjukt destruktivt
Medlem
burialhexs avatar
Allt om big brother 2021 har en pill som vart uppe 1 timma: Vem vill du ha ut

Mergim 135
Dennis 27
Emelie 22
Pedram 5

Hoppas verkligen Mergim åker på måndag, Peddi och Emelie kan ja stå ut med 1 vecka till

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in