2021-04-23, 16:51
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Usch, om ngn där inne är falsk och äcklig, är det enligt mig Nardos.
Berätta om hur hon röstat - MEN lägga ALL SKULD på sin bästis. Äeehh, fy fan. Väx upp.
Nadros har nu bevisat att hon är en falsk häxa
Megrim är precis som förra året men falskare
Inte konstigt att förra årets deltagare tagit avstånd till honom
2021-04-23, 16:52
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Mergim är värre än förra året. Nu har han inte Lennie som kan lugna ner honom. Dessutom så har han hybris. Hur fan kunde bb ta in honom igen. Han och Victoria har förstört så mycket av denna säsongen.
Sanslöst att man inte ser igenom fanskapet han borde få vård för sina vansinnes föreställningar i huvudet, Fattar INTE vad BB tänkte då dem tog han in i huset överhuvudtaget alls gissar att dem har samvetskval och bara väntar på att få ta ut han gissar det tar inte länge till så är han avplockad från huset!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Trams han är jätterar, min son är bög aldrig sett honom spela något annat än sällskapsspel.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Detta vi ser nu är lugnet före stormen, hoppas de får kalla in biffiga vakter ikväll som lyfter ut några stycken.

Vill se extra mycket alkohol ikväll också.. shots och grejer. Spetsad cider till Adrian så han börjar glappa om allt han fått nys om :P
Medlem
Stummakorianderss avatar
Se hur Adrian försöker komma undan. Han är så feg. Tyckte han var väldigt attraktiv när han först gick in i huset men hans personlighet gör honom så oattraktiv.
2021-04-23, 16:53
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Helt jävla underbart. Emelies fasad rämnar. Hon kommer skrika och gapa och be alla lämna huset!

Eller göra slag i saken och lämna huset eftersom hon ändå vet hur det slutar *klappar händerna i Joel-förtjusning*
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Skulle dock inte stå ut en halv dag med honom pga att han är så trög. Allt man säger behöver förklaras flera gånger.
Hade lätt kunna åka med honom på en weekendresa, hade skrattat mig harmynt.
Medlem
Citat:
Måste ändå ge henne att hon har ett hjärta. Det har skaaavt i henne att hon lade sin röst på Pedram. Annars hade vi inte varit här. Hon känner att hon gjort bort sig. Sedan försöker hon komma undan genom Emelie, absolut. Men med handen på hjärtat? Vem tror vi kan manipulera vem? Nardos eller Emelie?

Tycker Nardos manipulerar genom att säga att hon inte fattar något, låter andra ta beslut och sen grinar. Klart Ormen från Ystad är värst men Nardos kör fulspel själv. Är hon sådär dum på riktigt bör hon bo där det finns personal dygnet runt.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Eller göra slag i saken och lämna huset eftersom hon ändå vet hur det slutar *klappar händerna i Joel-förtjusning*

"Nuuu haaaautaaar aaallaa meeeeiig! Jaaauug äääär juuue baaaraaa äääeeerrllig!"
2021-04-23, 16:54
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
🥳🍿🥂🍹🍸🥃🍺🍿
2021-04-23, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Önskar jag hade en SLUSS jag med pga vill bli full för Surmelies förfall skull men har ingenting att bli full på

Men jag meeeeeed. Hennes fans kommer ju få det att se ut som att Nardos och Mergim dödssviker henne och det kommer vara såååå synd om henne som blir såååååååå sviken av sin beeasta veeen.

Jajamän! Exonph har redan dragit igång om hur tråkiga och dumma alla är som inte förstår att pAkT oCh InTrIgER är det som gör reality vÄRt AtT kOlLa på. Synd att hon (likt många andra nötter) missat den lilla detaljen att det hela inte handlar om paktandet i sig utan om EMELIE SOM PESCHON, som Nardos skulle sagt.
2021-04-23, 16:55
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vill se extra mycket alkohol ikväll också.. shots och grejer. Spetsad cider till Adrian så han börjar glappa om allt han fått nys om :P
Han kommer inte klara av att hålla tyst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in