2021-04-23, 16:17
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nämde han Pedram tjatsex -gate (poolen)? Det vore intressant för om han bara hänger ut Dompa, då får det vara för mig?

Dikmen blev lite uthängd av en youtuber...han säger vettiga saker ang situationen...lyssna tycker jag!
Medlem
uppdatering adrian la 2 p på simon och 2p på emelie
Medlem
Ridnes avatar
Mössan måste iaf ut innan surhäxan.. Men nu ligger hon inte bra till bland de i rosa :P
2021-04-23, 16:19
Medlem
GangBangTanjas avatar
Jag förstår att Adrian känner att julgrisen från Ystad är på honom, vilket även Filip sade i studion. Men det stämmer inte riktigt då han har albanjäveln som någon sorts vän. Albanjäveln har snackat skit om både honom och Madde stup i kvarten. Så det snacket håller inte alls
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nämde han Pedram tjatsex -gate (poolen)? Det vore intressant för om han bara hänger ut Dompa, då får det vara för mig?
Han hänger inte ut Dompa öht.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nardos och Ormgim kastar Emelie under bussen inför Adrian och Pedram för att själva framstå som oskyldiga. Ikväll blir det drama :P
Precis
Men bra falskt av Nadros att kasta Emelie under bussen.Hon har ju själv en vilja på hur hon röstade men skyler på Emelie WTF Bra vän
Vill nu att Emelie får reda på hur falsk Nadros e bakom hennes rygg
2021-04-23, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej nej

Emelie, Madde, Joel och Mergim röstade på Pedram.

Judith, Simon, Nardos och Pedram röstade på Madde.

dompa och tanja röstade på nardos och adrian på simon
Den köper jag🤔😎
2021-04-23, 16:20
Medlem
Kan folk här inne använda sina hjärnceller och vara lite taktiska inför måndagens utröstning?

Så här tänker jag;

Dompa - vinner inte immunitetstävlingar för han bryr sig inte. Kommer fortsätta bli nominerad för han är sist in och håller sig mest till Emelie.
Vill man ha ut honom kommer man få många chanser. Han har dessutom en nackdel av Dompagate som gör att många tittare vill ha ut honom.

Emelie - vinner inga tävlingar för hon är inte tillräckligt bra. Kommer fortsätta bli nominerad, särskilt efter alla försök till paktande hon nu gjort.
Vill man ha ut henne kommer man få många chanser.

Mergim - vinner ofta tävlingar. Kommer inte vara nominerad så ofta pga dramat som blir. Jag är förvånad att dom vågat nominera honom den här veckan!
Vill man ha ut honom kommer man inte få många fler chanser.

Pedram - vinner ibland men långt ifrån alltid. Kommer nog inte bli nominerad igen innan finalveckan, han har fått de andra att lita för mycket på honom och är omtyckt i huset. Är ju faktiskt vi tittare som nominerat honom kan man säga.
Vill man ha ut honom får man antagligen ingen mer chans innan finalveckan.

Den här veckan kommer jag rösta med tanke på vem jag vill ha ut, inte vem jag vill ska stanna!
Hoppas fler röstar så. Även om man vill ha ut alla som är nominerade så kommer man få fler chanser att få ut Dompa och Emelie än Mergim och Pedram.
2021-04-23, 16:21
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Mössan måste iaf ut innan surhäxan.. Men nu ligger hon inte bra till bland de i rosa :P
Hon har som sagt grävt sin egen grav det kan hon fortsätta med, Mergim ut på måndag, Adrian måndagen därpå.
2021-04-23, 16:22
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hon har som sagt grävt sin egen grav det kan hon fortsätta med, Mergim ut på måndag, Adrian måndagen därpå.
Precis. Allt detta snackande och paktande kommer bita Ormelie i röven snart. Och jag kommer njuuuuta!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Precis
Men bra falskt av Nadros att kasta Emelie under bussen.Hon har ju själv en vilja på hur hon röstade men skyler på Emelie WTF Bra vän
Vill nu att Emelie får reda på hur falsk Nadros e bakom hennes rygg

Håller med faktiskt.. Fett falskt att inte stå för sina egna val i det här läget. Istället låter de Emelie ta hela smällen.. Nardos, om hon nu är så ärlig, borde ta upp detta med Pedram direkt annars.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Jag lyssnade precis nu! Tack för tipset. Jag håller med honom - vilka är skvallersidorna att ha tolkningsföreträde för Emelie. Har de ens sett programmet? Big Brother kan, till skillnad från PH, inte klippa bort allt.

Starkt av honom att försvara Big Brother och inte köra på en våg för att se "fin" ut och hoppa av programmet. Så som programledarna gjorde förra året med nazistsakerna.
Ja, det är ju precis samma sak som med Nardos rasism-gate. Allmänheten tror de kan agera domstol och döma till cancel utan att faktiskt ta hänsyn till de inblandade personernas uppfattningar och känslor.

Nej, det är väl inte riktigt hans melodi att jobba för att "se fin ut". Han kör sin grej och skiter i, därför han har så mycket respekt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in