2021-04-23, 15:14
Medlem
Någon som vet hur många ballonger alla smällt hittills?
Medlem
Fatta att gå där inne en hel jävla dag och vänta på att något ska hända, så får man BLÅSA UPP BALLONGER.

Tro fan att de är hjärndöda hela högen.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Du är klok som en bok! Jag är i samma banor helt och hållet. Dompa visade att han t.o.m. kunde rösta på Tanja som han klickar med som fan för att Emelie ville det.

Om vi nu är såå få här som alla säger så måste vi iallafall gå ihop och inte splittra mellan Dompa och Pedram.

Jag väntar också på att Pedram brinner om han får reda på det med Nardos. Vad bjuder Dompa på för underhållning? Man stör sig inte ens på honom. Han är bara lite skön, men han skulle kunna nominera Simon utan att blunda. Vi vill inte ha Simon, Tanja och Emelie/Nardos nominerade samma vecka. Försvinner Simon slutar jag titta.

Kul att vi tänker lika!

Ja Dompa kommer manipuleras sönder av Emsan för att han simpar efter henne. Han tillför INGENTING längre förutom att kåta efter henne. Hade han sällat sig till turkosa rummet hade jag gillat honom bättre.

Tyvärr tror jag att Mergim verkar ha större stöd än Pedram därute så han behöver varje röst han kan få för att vi ska få ut ormen. Det vore SÅÅÅ bra tv om Pedram och Nardos ryker ihop och Emelie blir outad som spindeln i nätet Hoppas!
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Du är taskig mot trådens självutnämnda Emelie 2.0.
Men jag håller med dig, idioterna tar detta på allvar

Precis. Vissa sjuka individer har skapat Excel-filer med Pivot-tabeller och använt ekvationer blabblabla.... Rösta bara och håll käft, menar jag.
2021-04-23, 15:15
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ha-ha, ja! Jag var så upprymd igår. Drog skämt om att inte behöva SSRI och allt. Idag är jag mer inne på dubbel dos.

Hehe.. Jaa behövs nog en hästdos för att ta sig igenom det här
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Han har den där zigenarlömskheten och just därför brukar han komma långt i tävlingar.

Fast det är det som är lite jobbigt med Joel. Han lever inte upp till mina fördomar om romer. Han är verkligen inte arbetsskygg (bra på tävlingar: är inte duktig på att laga mat men hjälper till och hjälper till att städa), han är inte tjock (eller girig Läs: Adrian) och han är inte helt dum i huvudet (bara oallmänbildad).

NU kommer vi få höra Mergim säga att han hatar ballonger sååååå mycket.
Medlem
Haha kom på en fråga till Mergim: ”vem tycker du är säsongens Amelia, dvs den mest taktiska personen som paktar mest”?
2021-04-23, 15:16
Medlem
idiootens avatar
Har nardos sagt att hon röstade på pedram eller späkuläjrar ni? O va är vinsten i tävlingen?
Avslutad
Nardos kommer köra sist. Detta för att BB nu lärt sig hur seg hon är på att fatta brev.
Avslutad
Nardos rösta på Madde idioter.
2021-04-23, 15:17
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Bara för att somliga inte kan eller har intresse av att tänka längre än till deltagares fitthål

Hahaha.
Du har helt rätt det finns vissa deltagare som räknar med sitt fitthål för att nå långt
2021-04-23, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Jag var så sinnessjukt stressad av att se Joel. Trodde inte han skulle lyckas smälla dem då de var så små och sedan när tiden tickade på och han inte började smälla... men tror han han vinner det här, han gjorde det djärvt. Han är fan inte dålig på tävlingar, aldrig bland de sämsta. Samlar gruppen sig bara och blockar Adrian från tävlingar (det enda rimliga) så kommer han nog kunna vinna i framtiden.
nej han missade att smälla ballongen som fastnade under bordet..han har 0 poäng

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in