2021-04-23, 14:30
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Bästa taktiken nån kommit med här idag!

Gillar Dompa, men han har sjunkit jävligt mycket sen han började konstant-toffla för surEmelie och han är ju bara en rosa rummet spelpjäs som ständigt röstar på Simon som sagt.

Ska nån räddas = Peddot
Ska nån ut = Mergim

100%
2021-04-23, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Jaha är det lockar det är!? Trodde det var ormar.....

Medusalockar
2021-04-23, 14:31
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag vill helst att Pedram ryker. Min farhåga är att de sätter Simon mot Tanja och Nardos. Då ryker Simon. Då är det säkrare om Pedram försvinner, eftersom han är en av dem som kan nominera Simon.

Tvärtom? Det finns fem personer Pedram kommer nominera före Simon.
Vill man ha kvar Simon så ska man rösta kvar alla i turkosa rummet.

Emelies nästa target kommer vara just Simon, för att säkra sin plats i finalen även om hon vet att hon kommer torska den.
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Har Pedram berättat för henne vilka han röstade på? Om inte, varför ska hon då avslöja för honom?

För att annars får han det avslöjat för sig av tittarna i sina tittarfrågor....
Bättre hon säger det själv till honom innan dess. ärligare.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Fast varken Joel eller Nardos hade röstat på honom idag om det inte vore för Emelie. Han hade fått max två röster av gruppen annars.

Det stod mellan honom och Madde som hade fått lika många röster.. Det var det jag menade. Alltså har han fått nomineringspoäng av flera stycken därinne. Stor chans att han sitter nästa Måndag igen alltså om han inte vinner immunitet då förstås.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Jaha är det lockar det är!? Trodde det var ormar.....

Nardusa!
2021-04-23, 14:32
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Oj, vad Ormgim njuter och känner att han tjänar på detta. Nardosarmén sluter upp för att rädda honom för han BaCkAR NaRdOs TiLl HuNdRa ProCeNt, även på UtSiDAN.

Exakt. Det är problemet med honom. Han är ganska smart OCH vet vilka som är populära på utsidan. Han har koll på att han inte ska backtala Nardos så länge han är kvar i huset. Därför sviker han inte henne.

Det är också anledningen till att han inte röstar på Tanja och Simon. Han vet att de är starka och vill inte riskera att sitta mot dem.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Mergim stryker sig på huvudet med ett strykjärn. Jävla stolpskott.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Mergim kommer åka så det dånar om det han gräver sin egen grav allt djupare och djupare i dyn, På måndag kommer han ha en offerkofta som är så stor så man inte kan fatta den!

Då kommer Nardos & Joel ha så stora problem med att hinna förstöra så dem går ned i skiten själv och blir nominerade , Mergims plan kommer gå i stöpet totalt och då kommer han vara mer än hatad i huset och det är ingen större nyhet alls!

nej det kommer han inte varför tror du dc var på firma nardos&mergim i över 1 timme? jo dem vill att nardos arme ska rösta på mergim vilket också kommer hända
2021-04-23, 14:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Jag är absolut inte Pedrams största fan och gillar Dompa mycket mer än Pedram. Tro inget annat. Med det sagt så kommer jag ändå rösta kvar Pedram för att skydda turkosa rummet. Igår visade turkosa rummet varför ännu mer. När hela rosa rummet bara låg därinne och surade (fast rummen spelar ju iiiiiingeeeeen roll) så var turkosa rummet ute och hade skoj och pratade om annat.

Dompa hade kunnat växa om han sket i Emelie, men det har han inte gjort. När Dompa är kvar får Emelies supportrar mer vatten på sin kvarn att det är så synd om henne och Dompa är sånt svin osv osv.

Klart jag helst vill ha ut Mergim eller Emelie men det är tyvärr inte realistiskt om inte två personer åker och där behövs det att vi är enade och inte sprider våra röster på Pedram och Dompa. Då ryker de två.

+1

Alla borde rösta kvar Pedram.
Hur kul är Dompa att kolla på.. Ligger bara och klämmer på Emelies badbollar och simpar för henne.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nardusa!
BAM! Där har vi den!

Ormgim, Ormelie och Nardusa! Lägg märke till temat!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ah ja jag blev lite konfunderad en stund haha..
Mergim skulle hugga Simon i ryggen dirr om han fick möjlighet

100%

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in