2021-04-23, 14:10
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Mmmhm lutar lite åt det nu faktiskt! Domp ska komma med något jävligt bra under helgen för att jag ska vilja ha kvar honom.

Det enda som kan få mig att ta Dompa tillbaka under mina vingar är om han dumpar surhäxan och det kommer inte hända.. Han kan gott åka hem på Måndag. Tillsammans med Mergim förhoppningsvis
2021-04-23, 14:11
Medlem
amiliasharborstes avatar
En till fråga till Emelie:

Emelie, du påstår att du alltid är ärlig, varför ljög du om att du inte paktar under Big brother box?
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Neeeej Moder.. skit i Dompatofflan! Rösta kvar Peddot för att rädda Tanja & Simon framöver
Berätta hur du tänker? Jag vill också skydda Simon, men hänger inte med hur Pedram kan skydda honom. Simon står ju på tur att röstas ut, eftersom de vet att han är populär och dessutom ogillar Adrian honom.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Japp. Hon erkände för Mergim ute på gården.
Hon sa ”Lova på koranen, lova på allt att du inte säger något till någon?”
Megim sa ”ja lovar på allt.”

Då säger Nardos -”Det var jag som röstade på Pedram”

Och sen säger hon -”Hoppas det här inte är med på tv

Haha vilken dumskalle!

Är det för att hon inte är etnisk svensk som du VILL missförstå? Hon menar att hon hoppas på att det inte blir ett BB-avsnitt av det. Liven är "OK" eftersom det är inte vad de flesta tittar på.
2021-04-23, 14:12
Medlem
Nardos kom inte in för att pakta eller svika sina nära. Det ligger inte i hennes natur.

Klipp till för två timmar sen när hon valde att lägga sin röst på hennes ”storebror”.

PEEEER-FEKT
2021-04-23, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Bara de som hänger löst får tittarfrågor imorgon.
Men man kan formulera om frågan till antingen Emelie eller Pedram.

"Emelie, hur känns det att ha övertalat Nardos att spela ut Pedram?"

”Emelie, varför tycker Nardos att det är ditt fel att hon röstade på Pedram?”
2021-04-23, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
I hans värld är det nog helt logiskt att man alltid kan skylla på någon annan vad som än händer.

Fast han säger till Nardos nu att hon ska berätta för Peddi att hon nominerat honom.
2021-04-23, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Mmmhm lutar lite åt det nu faktiskt! Domp ska komma med något jävligt bra under helgen för att jag ska vilja ha kvar honom.

Om du vill ha ut Mergrim eller Peddot så röstar du kvar Dompa!

Mergrim o Nardos snackar emot Emelie nu, de gillar inte hennes paktande och detta lär spridas i resten av gruppen så därmed tror jag att Tanja o Simon kommer sitta säkert framöver. Emelie kommer fortsätta att vara nominerad.

Även Mergrim kommer bli nominerad framöver av gruppen.

RÖSTA KVAR DOMPA = Mergrim eller Pedram åker på Måndag!
2021-04-23, 14:15
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Berätta hur du tänker? Jag vill också skydda Simon, men hänger inte med hur Pedram kan skydda honom. Simon står ju på tur att röstas ut, eftersom de vet att han är populär och dessutom ogillar Adrian honom.

Pedram är en del av turkosa rummet och skulle aldrig lägga nomineringsröster på Simon eller Tanja. Försvinner han så försvinner en del av Simon och Tanjas "skydd" och nomineringsröster från Pedram på det rosa rummet kommer försvinna. Det blir överskott på röster till turkosa rummet från rosa om Pedram åker.
Bättre att få ut Dompa som bara simpar efter Emelie och röstar på Simon varje gång.
Eller Mergim som röstar för att turkosa ska lämna.. Eller helst båda kan åka.
Medlem
Tänk er om Pedram blir kvar och han, Adrian, Judith, Tanja och Simon får reda på att Nardos röstade på Pedram. Det kommer göra Nardos väldigt osäker
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Fast han säger till Nardos nu att hon ska berätta för Peddi att hon nominerat honom.
Jo. Men han menade ju också att hon skulle säga att hon blev manipulerad av Emelie att rösta på Pedrum.
2021-04-23, 14:16
Medlem
Ridnes avatar
HAHAHAHAHAHAH "Jag är så ärlig" så hon ska hålla käften om att hon har kastat sin "bror" Pedram under bussen. Suuuure.. du är lika falsk som resten Nardos

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in