2021-04-23, 13:35
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Man förstår ju varför sådana typer av personer har svårt att få riktiga vänner.
Hon skulle aldrig backa en vän om det innebär att hon riskerar att hamna i konflikt med någon annan oavsett vem det är.

Om Judith hade sagt till henne rakt ut: Röstar du inte på Emelie imorgon så kommer jag garanterat åka ut. Så hade hon svarat "Nej men det vet du inte" och lagt sin röst på Nardos.

Var ju samma sak som hände när hon blev osams med sin vän Diana från PH.

Sant. Har mycket svårt att ta sådana människor på allvar. De lurar skiten av de något dummare genom sockra snacket om att allt är så ärligt och underbart. Naturen är inte sådan och inte heller livet.
2021-04-23, 13:36
Medlem
Paladins avatar
Mergim säger till Pedros att han inte nominerat honom. Skall bli intressant att se sen.

KAN det var Dennis som tofflat efter Emelie och dragit sin röst på Pedros?
Medlem
Gutis avatar
Jag kommer rösta på Pedram, inte för jag gillar honom särskilt mycket, men det måste ske för att Simon inte ska sitta mot eventuellt Tanja det i en veckofinal snart. Jag Vill skydda Simon och Tanja! ❤️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
likadant med instagram nu vill alla rädda mergim för att skicka ut pedroz
Jag fattar inte detta. Hur kan folk glömma så fort? Mergim skulle inte ens ha fått gått in i huset en gång till...ut med fanskapet.
2021-04-23, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Suck. Undrar om Mergim är den som styr bakom kulisserna fast Emelie tror att det är hon?

emelie styr ingenting tror tror den hala jäveln som styr allt är joel han är smartare än folk tror han kommer glida till finalveckan utan att suttit nominerad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Mergim säger till Pedros att han inte nominerat honom. Skall bli intressant att se sen.

Eller är de miss Nardos....
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Om hon varit helt okänd innan hade hon ändå haft mest stöd nu. Hon är helt enkelt väldigt karismatisk.

Fast då hade hon inte vetat det vilket hade kunnat få henne att börja spela.
Men nu vet hon. Hennes chanser att vinna kommer inte påverkas av hur hon spelar.
Medlem
Jag tror det är Nardos som röstade på Pedram.

Nu sa Mergim att han hade sett dum ut om han ger payback. Han sa också till Pedram att inte vara orolig för det är han som åker.

Tror inte han hade dragit det så långt om han faktiskt högg Pedram i ryggen. Nardos däremot sitter och garvar nervöst.
2021-04-23, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

nej är mergim eller nardos som röstade på peddiboy
2021-04-23, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Jag kommer rösta på Pedram, inte för jag gillar honom särskilt mycket, men det måste ske för att Simon inte ska sitta mot eventuellt Tanja det i en veckofinal snart. Jag Vill skydda Simon och Tanja! ❤️

Annars är det helt kört för turkosa
2021-04-23, 13:39
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Annars är det helt kört för turkosa
Exakt. Jag är färgblind så jag minns inte sovrummens färger

Men du kommer rösta på Pedram du med?
2021-04-23, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Fast då hade hon inte vetat det vilket hade kunnat få henne att börja spela.
Men nu vet hon. Hennes chanser att vinna kommer inte påverkas av hur hon spelar.
Det är inte därför hon inte spelar. Hon spelar inte för att hon inte tänker så. Ja, det är jävligt udda men det finns faktiskt sådana personer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in