Som sagt varför är Pedram så nere, trodde han med sin tråkiga personlighet att han skulle vinna BB lr ens komma till final, har folk ingen självinsikt?
Joy to the world!
Enda problemet är att Pedram kommer vara så jäkla bitter/grå/passiv nu fram till måndag att han till och med kan riskera att tappa röster till Mergim.
Emelie sitter stensäkert.
Mergim MÅSTE bara sitta sämst till.
Men tar dom två pers... Vem sitter säkrast av Dennis och Pedram?
Vad fan hände? Igår korka vi upp champagnen när det i princip stod klart att Mergim är den som kommer få ryka på måndag. Vi sjöng segervissa sånger i tråden.
Sen kommer bomben att 4 till är nominerade som potentiellt kunde hota utfallet, Ormelie startade sin fruktlösa paktkampanj mot Pedram men Madde verkade ligga sämst till i huset. Oavsett vad skulle det stå mellan Mergim och Dompa, men Mergim har flest hatare (med all rätt) så oddsen var emot honom. Allt gott.
Sen kommer nästa jävla napalm över oss, det blev oavgjort mellan Pedram och Madde, vilket betyder att Madde kommer vinna omröstningen i appen och Pedram kommer att hänga löst på måndag och därför blir det en bottentrio som tävlar om hembiljetten istället för endast Mergim.
Jag har fräst och spottat åt Pedram i denna tråd, han var den första jag började avsky av alla deltagarna men jag kan inte förmå mig till att rösta till Ormelie eller Mergims fördel och därför röstade jag otippat nog på att behålla Pedram idag, men jag vet att det var onödigt för Madde kommer utklassa i den omröstningen ändå.
Jag känner mig absolut inte lika säker på att Mergim åker nu när Pedram också hänger löst, han verkar vara minst populär av alla nominerade just nu. Det enda som skulle kunde rädda det scenariot vore om 1) Två stycken åker, då blir det förmodligen Pedram och Mergim = win-win 2) Man får rösta ut någon istället för kvar.
Båda är osannolika. Pedram ryker på måndag.
Missförstå mig inte, Pedram är på min minus lista och har varit sedan dag 3, men jag har ett avgrundshat (nåväl) gentemot Mergim och Emelie och så länge Pedram är på deras motsatta sida kommer jag inte rösta emot honom. Därför kommer jag rösta för att Pedram ska få stanna på måndag.
Nu kan ni återgå till era liv. Tack.
Känner samma, Peddo är absolut inte en jag vill se i huset. Men det är Mergim som ska åka först av alla.