2021-04-22, 18:40
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
spor etter kvelning. Tror du virkelig hun er i god behold når th utlover dusør.
Haha, TH var så vidt villig til å avspise henne med 200.000 da hun var i live, ingen tror vel oppriktig at han betaler 10 mill for et lik?

Edit: TH vet selvsagt at det ikke finnes noe lik og kunne like gjerne utlovet 1 milliard i dusør, men det hadde blitt enda mer mistenksomt.
Senast redigerad av Slettsnoken 2021-04-22 kl. 18:45.
Citera
2021-04-22, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Haha, TH var så vidt villig til å avspise henne med 200.000 da hun var i live, ingen tror vel oppriktig at han betaler 10 mill for et lik?

Edit: TH vet selvsagt at det ikke finnes noe lik og kunne like gjerne utlovet 1 milliard i dusør, men det hadde blitt enda mer mistenksomt.
De fleste forstår at th står bak, men bevissituasjonen er noe usikker.
Citera
2021-04-22, 20:02
Medlem
Citat:
De fleste forstår at th står bak, men bevissituasjonen er noe usikker.

Godt at en av de mest aktive på PL (Politilaget), omsider har innsett at "bevissituasjonen er noe usikker."
Denne innrømmelsen satt nok langt inne, tenker jeg!
Citera
2021-04-22, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Godt at en av de mest aktive på PL (Politilaget), omsider har innsett at "bevissituasjonen er noe usikker."
Denne innrømmelsen satt nok langt inne, tenker jeg!
Gi det litt tid og vi får se hvem som må svelge kameler.
Citera
2021-04-22, 20:24
Medlem
Citat:
Gi det litt tid og vi får se hvem som må svelge kameler.

Politiet har nå etterforsket i 2,5 år, og vi skal gi politiet mer tid.
Jeg tror du traff godt, da du fastslo status per nå, "bevissituasjonen er noe usikker."
Citera
2021-04-22, 21:01
Medlem
Citat:
Politiet har nå etterforsket i 2,5 år, og vi skal gi politiet mer tid.
Jeg tror du traff godt, da du fastslo status per nå, "bevissituasjonen er noe usikker."
Du uttrykker ikke tilsvarende usikkerhet når du omtaler elektrikernaboer og kryptokriminelle.
Citera
2021-04-23, 02:00
Medlem
Citat:
Denne kvinnen er på Fb. Hun har ikke RU på vennelista, men bidro nå i mars til en innsamling i anledning RUs bursdag. Det er vel ikke vanlig, hvis RU er kun en av mange leieboere?
Jeg tror hun er moren, men det spiller egentlig ingen rolle. Er RU eller moren så dumme, at de investerer med penger fra denne saken, nå som RU under etterforskning? Formanns linker er som vanlig helt uinteressante. Det relevante i denne sammenhengen, er hvem som eier boligen.
Hva slags innsamling er dette og hvor fant du den?
Citera
2021-04-23, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Hva slags innsamling er dette og hvor fant du den?

På profilen til A**e Nordenge*. (26 følgere) RU hadde bursdag. Innsamling til Foreningen for hjertesyke barn.
En aldri så liten kuriositet; hun er kusina til Pål og Espen Thorese*
Citera
2021-04-23, 10:08
Medlem
Citat:
På profilen til A**e Nordenge*. (26 følgere) RU hadde bursdag. Innsamling til Foreningen for hjertesyke barn.
En aldri så liten kuriositet; hun er kusina til Pål og Espen Thorese*

Jeg tror det er moren hans.
Citera
2021-04-23, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Jeg tror det er moren hans.

Det er nok det. Hun står som eier av boligen, og ikke RU slik Jayce s hentydning; "Forøvrig ser det ut til at RU har investert i en større enebolig, faktisk ganske prangende bolig, uten at det behøver å bety noe i denne saken. Men det nye firmaet HOC bidrar neppe med nevneverdige inntekter."

Viiktig å sjekke slike opplysninger. Det har blitt slengt ut masse påstander i denne tråden, mange av de har vi ikke mulighet til å sjekke sannhetsgehalten av.
Her var det enkelt. Så enkelt, at Jayce burde ha funnet ut av dette, før han postet.
Citera
2021-04-23, 12:39
Medlem
Citat:
Det er nok det. Hun står som eier av boligen, og ikke RU slik Jayce s hentydning; "Forøvrig ser det ut til at RU har investert i en større enebolig, faktisk ganske prangende bolig, uten at det behøver å bety noe i denne saken. Men det nye firmaet HOC bidrar neppe med nevneverdige inntekter."

Viiktig å sjekke slike opplysninger. Det har blitt slengt ut masse påstander i denne tråden, mange av de har vi ikke mulighet til å sjekke sannhetsgehalten av.
Her var det enkelt. Så enkelt, at Jayce burde ha funnet ut av dette, før han postet.
Spørsmålet er hvem som er reell eier. Alle forstår at Ru ikke kan kjøpe i eget navn om pengene ikke er beskattet. Tror dere misforstår Jayce. Han forsøker å kartlegge transaksjoner for en som er siktet for medvirkning til drap/kidnapping.
Senast redigerad av LH07 2021-04-23 kl. 13:29.
Citera
2021-04-23, 13:02
Medlem
Citat:
Spørsmålet er hvem som er reell eier. Alle forstår at Ru ikke kan kjøpe i eget navn om pengene ikke er beskattet. Tror dere misforstår Jayce han forsøker å kartlegge transaksjoner for en som er siktet for medvirkning til drap/kidnapping.

Jeg har ikke misforstått noe som helst. RUs mor er en voksen kvinne, hun har formodentlig ikke problemer å finansiere dette boligkjøpet. Hun eier dessuten eiendommen sammen med en jevnaldrende mann, trolig hennes samboer. Salgssummen er ikke høyere enn en 3-roms leilighet i Oslo, litt avhengig av beliggenhet.
Tror du virkelig at RU har finansiert dette kjøpet, og at han er den reelle eieren?
Politiet følger alle transaksjoner. Det kan trikses og fikses, men jeg er 99% sikker på RU ikke har noe med dette å gjøre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in