2021-04-23, 12:15
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Var kan man se siffror?
Huvudräkning gentemot tidigare röstning.
Synd att lallande idioten Tanja kommer vara kvar.
Medlem
xrlpyts avatar
Pedram blir så knäckt för att han byggt upp sig själv och sin persona i huset till helt orimliga nivåer, han är "Don Pedros" som hänger med Grabbarna Grus, han diskar när han vill, folk ska inte rycka i lejonets svans eller dom kommer få se, "if I wanna fuck, I fuck!", han är expert på allt, inkl gymmande trots att han har muskler som en 12-årig pojke..

.. sen kommer en sån här knäpp på näsan och korthuset rasar.
Medlem
Conny63s avatar
Blir enkel seger för Madde ! Gamnacken sur nu o kommer bli surare ! Kan bli den bästa kvällen 👍
2021-04-23, 12:16
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Är det någon som glidit på räkmacka är det Mergim. Har vunnit sin plats i huset på walk over och offerkoftat sig till precis allt och kommer fortsätta med detta.
Pedram har inte gjort något värre än Dennis men det är skillnad på folk och folk. Hade det varit Pedram i sviten med Emelie med tjatsex och dragit upp kjolar hade alla här grinat.
Trött på detta nu.
2021-04-23, 12:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Sådär tänktes det förra året också, typ "vi tar han nästa måndag" men så blev det aldrig tills han åkte ut typ precis innan final... Nu har vi verkligen chansen att få ut honom.

Bäst för Simon och Tanja är att ha kvar Pedram då Mergim kommer att rösta bort Simon, troligtvis.

Ja precis.. Jag tror att jag lägger min röst på Peddot fastän mitt inre skriker "NEJ!" :P
2021-04-23, 12:17
Medlem
SphincterAnis avatar
Vill man ha ut Emelie i fortsättningen så är den bästa rösten man kan lägga på Pedram. Han kommer vara anti henne hela vägen in nu och han kommer inte rösta på Tanja/Simon på länge. I slutändan lär det stå mellan de tre.

Så rösta kvar Pedram om man ogillar Emelie.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja precis.. Jag tror att jag lägger min röst på Peddot fastän mitt inre skriker "NEJ!" :P
Yep. Blev så för mig med när alla mynt väl trillat ner.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Den där gången när liven gick ner i en kvart för någon vecka sedan så fick not AdrianBot2021 syntax error och det började ryka ur öronen på honom så de fick slänga sig på panikknappen och skicka in en ny kopia med lite tweaks :P

Haha
Det förklarar ju varför han kan äta så mycket utan att få en kagge a la Simpa. Han är ej mänsklig..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Det är nötter som ni som inte tänker snäppet längre. Ni tänker "Mergim åker ändå" aa men tänk vilka han kommer stå mot.

Står han denna veckan mot även Madde då har Madde hela Adrians fanbase bakom ryggen.
Då är chansen Emelie eller Mergim åker.

Hur fan TÄNKER NI.

Pedram fick min röst.

Haha snarare du som inte tänker längre! Det är 4 veckor kvar! Många av oss har velat få ut Peddot sen dag 1, o detta är guldläge att plocka ut honom nu! Mergim får minst röster o ryker oavsett vem han sitter mot. Skulle det bli två som ryker (vilket inte är omöjligt) så ryker förhoppningsvis Peddot o Mergim dvs två flugor i en smäll!
Madde har (tyvärr) stor stöd o vinner mot många med andra ord helt onödigt om hon sitter på måndag ändå. O nej, Emelie kommer inte heller åka mot detta gäng!
2021-04-23, 12:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Jag är så kluven nu inför Måndag....

Pedram är en del av turkosa. Han kommer inte lägga nomineringar på Simon eller Tanja. Dock är han nära Adrian och Nardos också..

Mergim kommer ändå sitta nominerad nästa Måndag.

Dompa lägger alla röster på Simon och är nära de två största spelarna Adrian och Emelie vilket inte är bra för Simon & Tanja.

Emelie kommer man aldrig få ut ändå...

Bäst för Simon och Tanja som är min main priority är egentligen om Dennis åker på Måndag. Hmm.. Ska man rösta kvar Peddot alltså? Fan vad det tar emot och vilken äcklig hybris han kommer få
Jag delar din känsla totalt!
Men ibland måste man brösta dom allra mest obehagliga saker för en bättre framtid för mänskligheten, som en krigare!!!
2021-04-23, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vill man ha ut Emelie i fortsättningen så är den bästa rösten man kan lägga på Pedram. Han kommer vara anti henne hela vägen in nu och han kommer inte rösta på Tanja/Simon på länge. I slutändan lär det stå mellan de tre.

Så rösta kvar Pedram om man ogillar Emelie.

+1
2021-04-23, 12:20
Medlem
Citat:
Ja risken finns.. att i flera dagar ha fått "hat" från tittarna kommer skada casanovans ego något ofantligt

Exakt! Tänker så oxå! Även om han inte åker är det bra om hans ego får lite stryk! Inte omöjligt att han drar självmant då!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in