2021-04-23, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jag skulle fan kunnat ha kvar mergim en vecka till om emelie åkte fan vad trött man är på henne

Exakt!
2021-04-23, 11:30
Medlem
Paladins avatar
Citat:
jag skulle fan kunnat ha kvar mergim en vecka till om emelie åkte fan vad trött man är på henne
Eller hur. Aldrig hört någon kackla så mycket och ha så lite rätt. Ja. Hon har rätt ibland men i relation till hur mycket skit hon säger är det procentuellt fan inte mycket.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Varje gång Gollum/Nardos ser en spegel eller kamera, är det enda som ekar i hennes tomma huvud "MY PRECIOUS"!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Medlem
Hoppas alla som vill ha ut Mergim lägger sin röst på Dompa nu!! Emelie kommer få mest röster ändå tror jag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Visst är det så. Emelie har noll självinsikt och höjer sina egna kognitiva feltramp till skyarna. Tänk om Nardos skulle åka ut innan Emelie? Hade blivit sååå intressant att se dynamiken förändras då. Vem skulle hon då "briljera" framför med sitt gift? Tror Nardos lyssnar mycket för att hon inte fattar bättre. En "vanlig" person hade tröttnat på henne rätt fort.

Vad jag finner helt sanslöst märkligt är att hon verkar ha en rätt stor beundrarskara utanför huset. Förstår verkligen inte varför eller vad folk ser hos henne.
Hon hade väl satt tänderna i Joel på riktigt. Hon försöker ju titt som tätt, men han gör ju allt för att typ hålla sig utanför det haha. Vet inte Joel skulle gå på det dock, han är ju trots allt lite smartare än Nardos (marginellt, dock, men ändå liiiiite).

Det starkaste argumentet man ser/hör är ju "äLsKaR hEnNeS BiTtErHeT oCh SaRkAsM" och hennes "ÄrLiGhEt", men det är ju obvi folk som inte förstår sarkasm och som antagligen själva tycker det är okej att spy ur sig vad som helst bara man förklär det som "ärlighet".
2021-04-23, 11:31
Medlem
Lokhacks avatar
Rädda Pedram nu. Madde kan stå emot Mergim på måndag.
2021-04-23, 11:32
Medlem
Jag vill fasen ha ut Emelie före Mergim. Riktigt chockerande insikt.
Medlem
Paladins avatar
Rädda Madde i appen nu. Då ryker Emelies teorier!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Visst är det så. Emelie har noll självinsikt och höjer sina egna kognitiva feltramp till skyarna. Tänk om Nardos skulle åka ut innan Emelie? Hade blivit sååå intressant att se dynamiken förändras då. Vem skulle hon då "briljera" framför med sitt gift? Tror Nardos lyssnar mycket för att hon inte fattar bättre. En "vanlig" person hade tröttnat på henne rätt fort.

Vad jag finner helt sanslöst märkligt är att hon verkar ha en rätt stor beundrarskara utanför huset. Förstår verkligen inte varför eller vad folk ser hos henne.
Visst är det så med Nardos, hon är ju fruktansvärt lätt att dupera. Se bara hur hon villigt låtit sig hjärntvättas av Mergim.

Men är väl bara en konsekvens av att hissen inte går ända upp för henne.
Är ju lättare att fylla en tom lada med skit, än en halvfull.
2021-04-23, 11:34
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Jag mee!
2021-04-23, 11:36
Medlem
Citat:
Rädda Madde i appen nu. Då ryker Emelies teorier!

Tror BB avslöjar att det blev lika och att tittarna fick rösta tyvärr
2021-04-23, 11:36
Medlem
Rädda Madde!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in