Hahahaha en STOR spelare, dessutom. Vilket jävla inlägg fullt med dravel.
Det närmsta Tanja kommit spel är med Peddis nötpåse. Hon är MINST spelare och har absolut haft roligast av alla genom sin vistelse. Det är en vinst för sig och det är exakt så hon ser det.
Det är hon fast på ett annat sätt. Och hon kan gärna vinna för mig. Det är inte ATT man spelar jag stör mig på, det är HUR man spelar. Alla där inne är med i ett spel. Köper inte Pedrams och Judiths spel. Bara så. Och gillar att de drog in Tanja i det.
Senast redigerad av Somsolklar 2021-04-22 kl. 23:53.
Men den brukar hon väll inte ha? Inte sett förut...
Nej hon kom på att hon hade den och visade Mergim, hon tycker själv att den inte är särskilt sexig men fyller en funktion haha det kan jag väl hålla med om
Såhär. Jag håller inte med dig i din analys men jag tackar dig för den. Uppfriskande att höra någon som faktiskt har argument och tänkt igenom sin sak. Det kan vara som du skriver och tror. Jag tror inte det men det innebär såklart inte att jag har rätt.
Vi får helt enkelt avvakta och se hur detta kalas utspelar sig!
Tack själv för trevlig ton och välformulerade svar! Det vore ju inte lika roligt att diskutera om alla höll med om allt men ja, tiden får visa hur allt utspelar sig!