2021-04-22, 23:17
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Simon som Adrian är fan det roligaste!
👍👍😂😂 klockrent !
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Nu talar jag inte för hela flashback men:

Nej absolut nej!
Hon ska ut fortast möjligast.
Intriger och sånt kan va kul men hon som person är äcklig och obehaglig att skåda. Har skrikigt rakt ut på tv apparaten idag och det känns tråkigt. Inte försvarbart i något tillfälle att låta henne vara kvar förutom när hon står mot Ormgim.

Emelie intrigerar öppet och utan filter. Pedram, Judith och Tanja i kod. Isbiten = med Emelie och Dennis som vann den tävlingen. Vill ha ut Pedram och Judith pronto. Punkt!
Medlem
Nardos älskar gymmet för att hon får bossa och se sin egen spegelbild
2021-04-22, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Har Emelie tränat tidigare? Nånsin? Eller fjäskar hon för Nardos?
om det är någon som fjäskar är de väl pedram? emelie o nardos hänger hela tiden
Medlem
Blaisens avatar
Men vad hände mellan Mergim och Nardos? Hoppades de skulle gåmloss och det skulle bli en screaming match men hon backade för honom IGEN?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Visst glimrar hon till ibland. Men å andra sidan är det inte konstigt. Med så mycket skräp hon spottar ur sig så är oddsen till hennes fördel att hon några gånger skall träffa rätt. Det kommer ju konstant teorier och konspirationer från hennes mun. Jag tror "vi" tittare kommer på själva vilka som behöver ut utan Emelies spekulationer. Men det är jag det!

Jag är med dig! Hon snackar mycket skit o spekulerar mycket absolut!
Men för att vi tittare ska kunna rösta ut nån så måste de sitta nominerade! Emelie tror jag har en viktig roll i detta..de andra är alldeles för naiva o godtrogna o köper allt papegoja-knullaren o Peddot säger! De paktar o låtsas spela med alla o skulle inte tveka en sekund på att offra varje person där inne..
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Nu talar jag inte för hela flashback men:

Nej absolut nej!
Hon ska ut fortast möjligast.
Intriger och sånt kan va kul men hon som person är äcklig och obehaglig att skåda. Har skrikigt rakt ut på tv apparaten idag och det känns tråkigt. Inte försvarbart i något tillfälle att låta henne vara kvar förutom när hon står mot Ormgim.
Är ju väldigt enkelt.
Tycker man, efter idag fortfarande "om" Emelie måste man ju vara antingen lika jävla vidrig själv eller satanist?
2021-04-22, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vore ju märkligt om hon inte visste allt vad som ska hända, hon har väl sett alla BB sen hon föddes. Hon kommer ju ihåg allt sen hon var 2 år.😀
Hon är ju själv en av de fulaste och falskaste i huset, så varför behålla henne?

Henne tar vi sen! Lättare att ta ut de två först..o vi behöver henne för det! + inte lika lätt att ta ut Emelie just nu till skillnad från AD o Peddot! Like it or not, hon är populär!
Men du är ju känd för ditt hat för Emelie så vet inte ens varför jag försöker..
2021-04-22, 23:20
Medlem
Blaisens avatar
Men alltså, kan ingen göra en meme på Peddot som totalt tondöv står och kämpar upp 1 1,5-- kg vikterna i axelhöjd? Han har fan aldrig varit i närheten av ett gym
2021-04-22, 23:21
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Någon som satt på vardagsrumskameran o snappa upp vad Nardos sa till Mergim? Han kåkkkar! Sjukaste han hört!!

Nardos kläckte även ur sig "Mergim är inte dramatisk" whooooooot heeeeeelloooowe?

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ingen som helst aning. Såg bara hur Mergim gick förbi och fräste på Nardos för något hon sagt till honom. Jag hoppas det kommer mera snart.

Om jag hördee rätt så sa hon något om hanss blick. Typ att han såg "scary" ut tror jag. Mitt korttidsminne efter en gås är inte bra, ursäkta

Men något med ordet scary var det nog... Mergim blev otroligt personligt kränkt och sa nånting "sådär säger man inte om folk omaajgaad sjukaste jag hört" och stormade iväg..har ej sett honom sen dess
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nardos älskar gymmet för att hon får bossa och se sin egen spegelbild
Och får skrika! 🤣🤣🤣👍
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Jag är med dig! Hon snackar mycket skit o spekulerar mycket absolut!
Men för att vi tittare ska kunna rösta ut nån så måste de sitta nominerade! Emelie tror jag har en viktig roll i detta..de andra är alldeles för naiva o godtrogna o köper allt papegoja-knullaren o Peddot säger! De paktar o låtsas spela med alla o skulle inte tveka en sekund på att offra varje person där inne..

Jag känner (tyvärr?) inte alls att denna problematik du beskriver skulle uppstå om Emelie får lämna. Tror absolut inte hon behövs i huset. Varken för nomineringar eller annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in