2021-04-22, 23:13
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Visst glimrar hon till ibland. Men å andra sidan är det inte konstigt. Med så mycket skräp hon spottar ur sig så är oddsen till hennes fördel att hon några gånger skall träffa rätt. Det kommer ju konstant teorier och konspirationer från hennes mun. Jag tror "vi" tittare kommer på själva vilka som behöver ut utan Emelies spekulationer. Men det är jag det!
Jag tycker det är jättebra att hon säger ifrån och inte fjäskar runt som dom andra nördarna. Det är så genomskinligt larv då ingen av dom vågar stå upp för sig själva. Menlösa djävla människor som hellre slickar röv än vågar vara sig själva. Jag hoppas att Emilie vinner hela skiten. Mycket värdig.
2021-04-22, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Och Joel som efterhängsen Madde
Haha självinsikten hos Madde ändå när hon ropar åt Joel att ”fortsätta springa efter, ge dig inte”
2021-04-22, 23:14
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Klockrent!!

Vill att AD ska se det också!

...nu gick han in till honom i gymmet
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Simpas imitation utav Adrian är ju on point 💯💯
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja så är det.. Stoooora konton som hjälper henne att ragga röster. Men om man tittar på mammagruppen på Facebook så fullkomligen älskar de Madde verkar det som. Så .. Ja jag vet inte. Hur det än är så får hon ihop mycket röster.
Angelica Blick och Rosanna Charles
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Vill att AD ska se det också!

...nu gick han in till honom i gymmet

Adrian brinner garanterat inombords av det
2021-04-22, 23:15
Medlem
hur kan man hata den snubben så jävla skön
Medlem
Kan inte Madde bara dumpa tönten och satsa på Simon? Har sett hur han kollar på henne på fyllan ibland och den mannen är sugen
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Simpas imitation utav Adrian är ju on point 💯💯
Haha! Riktigt kul!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Ok hörni!
Jag vet att Emelie inte är omtyckt här, o att hennes personlighet inte går hem hos många MEN tjejen är fan ändå smart (ibland) o hon har gissat sig fram till mycket som visat sig vara sant och ibland uttryckt åsikter identiska med populära åsikter här inne!
Hon är ingen vinnare, jag köper det! Men vi behöver henne för att få ut de fulaste o falskaste där inne, för hon är vass o avslöjar deras spel o gör det svårt för dem! Vi behöver Emelie kvar för att plocka ut Pedram och Adrian först o främst! Sen får vi se!
Vore ju märkligt om hon inte visste allt vad som ska hända, hon har väl sett alla BB sen hon föddes. Hon kommer ju ihåg allt sen hon var 2 år.😀
Hon är ju själv en av de fulaste och falskaste i huset, så varför behålla henne?
2021-04-22, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Fattar. Men, det tror jag inte. Inte folk som tittar liven och verkligen gillar "BB-konceptet". Hon känner folk. Som jag sa i tidigare inlägg inför förra måndagen riktade hon sig direkt till kameran och bad olika personer kampanja för henne (önskar jag mindes namnen.)

Rasmus sa hon, hennes kompis som håller i hennes insta konto nu
2021-04-22, 23:16
Medlem
Har Emelie tränat tidigare? Nånsin? Eller fjäskar hon för Nardos?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in