2021-04-22, 22:55
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Sitter du och diskuterar med trollet som dyker upp här på kvällarna och leker arbetsförmedlare/jobbcoach och frälsare..?
Jo, vet att jag borde veta bättre. 🤥
Enda jag kan skylla på är att jag var trött och irriterad.

Men nu känns det mycket bättre! 😊
Som en fastfrusen stenjävel som äntligen har lossnat ur skopan.
Medlem
Och alla undrar varför Joel inte fått någon kärlek från tittarna, hahahaa.... men snälla. Det är konstigt att dom där inne inte förstår vad Joel är för sektledare....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Är så sugen på att rösta ut Emelie istället för Mergim just nu alltså..... Hon väcker just nu massa ont blod hos mig. Nu tjafsar Mergim med Nardos med. Bara en sån sak.

Men lägg ner nu alltså. Du är fan en vettig jävla OG.
Mergim SKA UT!!!!

Hon kommer inte vinna, hon kommer inte gå till final.

UNNA mig liiiite mer Dompa & Empa romance.

Snälla
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Jag vet.. Men samtidigt som jag inte orkar med Madrian så tycker jag synd om henne. Han ger henne lite, sedan backar han.. sen ger han henne lite bekräftelse. Sen backar han. Hon är nerkärad till max och förblindad av honom av någon märklig anledning.

.

Tycker också synd om henne och känner någonstans empati, men hon tillför inte till content. Så ut och hitta någon bra. Så känner jag. plus, köper inte helt hennes "genoomsnälla" sida på alla plan. hon spelar spelet som alla andra. Hon är rolig i vissa kombos. Men inget hon är drivande i så skulle inte sakna.
Senast redigerad av Somsolklar 2021-04-22 kl. 23:04.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
samma här men det kommer aldrig gå
Tänker du att hon är för populär just nu? Eller för att Mergim är för impopulär så att alla vill ha ut honom?

Det senare gissar jag?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hahaha, ja fast om du sagt att din dyrgrip blivit värderad av Knut Knutson då var det ju nästan jämförbart! 😂
😂😂😂😂😂😂
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
haha den f.d slitsoldaten officeren MI6 secret service spetsnaz-agenten blablabla har nu blivit
FN-observatör
😂😂
2021-04-22, 22:56
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag veeet.. det är SÅ irriterande. Fattar inte varför produktionen ska ha dessa satans immunitetstävlingar när Adrian vinner precis allt. Ingen av de andra vågar ens gå emot honom när de tävlar i grupp. Det är totalt hopplöst.

Bort med immunintetstävlingar och låt vinnaren få något pris istället för den där ojämna skiten som gör att AD vinner för jämnan!!
Medlem
1754s avatar
Men förfan! Har alla därinne tagit efter Narnia med "Förstår du? Förstår du vad jag menar?" Jag pallar fan inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
VAD gör idiotmössan i huset egentligen? Går runt som en jävla observatör, inte deltagare. Intervjuar Pedram, inte samtalar. Väldigt obehaglig. Och 7/24!!! Inte förändrats 1% sedan han klev in...🤔

Tänk efter, vad vet vi om Adrian egentligen (utom det uppenbara)?

Det enda jag vet är att han har en systerdotter, hans mamma är hudterapeut, han spelar fotboll, han jobbar med att sälja nått. Men vad mer? Vet inte EN ENDA händelse från hans liv. Alltså noll. Och då har jag sett MYCKET av denna säsong.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Skicka in lögndetektorn från förra året! Fast att bb tänder den om någon ljuger och inte deltagarna som förra året.
Skrattar fortfarande gott åt att Mergim lyckades övertala Joel om att det var en riktig lögndetektor. Och då hade han ändå berättat att det var deltagarna själva som tryckte på knappen vid en lögn men de andra tyckte det var så coolt
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Det har ju varit nästan bara folk från turkosa som lämnat hittills. Visst har det även varit slump med tävlingar osv, men att köra en switcheroo på sovplatserna har varit otänkbart för de flesta i rosa gänget. För det enda man gör är ju att sova och det spelar ingen som helst roll för gruppkonstellationerna. När det nu stod klart att en från rosa skulle få lämna (innan de fick reda på att det även kan bli Simon eller Pedram) så var det tydligen glasklart - iaf för vissa - vilken sylvass pakt det turkosa rummet täljt fram. Den kommer visst mörda hela rosa rummet utan pardon.

Varför sitter man och gråter över att det är sovrummen mot varandra när det varit exakt det som de andra försökt förhindra?

Det är ändå kul att deras myzbubbla äntligen spruckit, mitt under kärleksveckan dessutom.
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Förstår inte hur Nardos tänker. Hon är besviken på Simon för att han inte hade vetat om han hade valt Nardos eller Judith. Hade hon valt Simon framför Joel eller Emelie?
Håller med er!
2021-04-22, 22:57
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Men lägg ner nu alltså. Du är fan en vettig jävla OG.
Mergim SKA UT!!!!

Hon kommer inte vinna, hon kommer inte gå till final.

UNNA mig liiiite mer Dompa & Empa romance.

Snälla
Tack för att du leder mig rätt. Du har helt rätt. Mergim måste ut. Det vet jag innerst inne. Idag har Emelie triggat mig något så ofantligt bara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in