2021-04-22, 22:06
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Som sagt, det är ett spel Vill du se tävling på ett genuint sätt så rekommenderar jag programmet Let's dance
Jävligt konstigt att det finns människor som dig, som på nåt skumt sätt verkar dras mot (och beundra!?) sociopatiska psykfall som SurEmelie, Mergim och Amilia?

Var ju samma visa förra året också?!

Alltså vars kommer ni uppkrypande ifrån? Är ni seriemördardare? Är ni ens människor? Är ni en ny, avancerad typ av bot?
Många frågor?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Hon ligger och tänker på att han gör något helt annat med henne. Samtidigt som han tänker på vad han gör med sin "gymkompis" utanför huset.
Inget att drömma om. Idiotmössan stoppar handduk i brallan och vill inte bada för man ser snoppen. Eller vad det nu är...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs

😂 Undrar hur han kommer känna när han får se hennes psycho beteende på film när han kommer ut? 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Jag vill ha ut (i ordning)

1. Madde eller Mergim
2. Pedram
3. Judith
4. Joel

Tanja, Dompa, Simon, Nardos, Emelie kan var kvar sista veckan. Skicka sen in Sami, Rodney och några andra starka spelare sen tidigare säsonger. Dom kan sköta baren t ex
Eller nåt sånt kanske...
Som vinnare tippar jag Tanja eller Simon...fast folk säger att det redan är uppgjort att Nardos vinner...

Vem fan vill ha Pedram kvar heller än Madde!
Nåt seriöst fel på dig
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Skrev det också för ett tag sedan. Inte för att det har betydelse så men matchar hans torra personlighet iaf.

Snustorr och krispig likt öknen i ehhh....Eritrea 🤣
Medlem
Ridnes avatar
Adrian har suttit (auto)nominerad 1 gång
Joel har aldrig hängt löst
Pedram har inte hängt löst på typ..öhh 2 månader?

Varför i allsin dar blir de glada varje vecka över att bli immuna..Borde de inte vilja testa åtminstone någongång att faktiskt sitta i soffan en Måndag och se om de faktiskt har tittarnas stöd? Kul för Pedram och Joel om de åker direkt de sitter för att tittarna ÄNTLIGEN får chans att få ut dem. Då har de liksom plågat tittarna i onödan i månader där någon annan hade kunnat få stanna och fylla platsen.
2021-04-22, 22:07
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mössans morsa är tydligen hudterapeut men ändå ser han ut som saharaöknen i fejset. Morsan kanske inte har tid att ge honom råd för att hon måste sköta hushållet åt jättebebisen.

🤣🤣 10+
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det tror jag också.. Nu kommer han istället åka ut efter Mergim. Kunde inte bry mig mindre om det heller.. Gillade honom som sagt först men ack vad han gjorde bort sig när han blev Emelies knähund och Adrians bro.

Han är inte där för ”spelet” heller, vilket hedrar honom. Tror dock han fått en roligare upplevelse utan att förpassas till att vara sura Emelies knähund.
Medlem
Mouchinos avatar
Vafan håller Nardos på med?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
När sa han det?
Alldeles nyss, Simon skojar med gänget i bubbelrummet, Adrian tränade vägg i vägg i gymmet och han hörde vad de snackade om, så han bankade i väggen och ropade det där.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
😂 Undrar hur han kommer känna när han får se hennes psycho beteende på film när han kommer ut? 😂

Han drev ju uppenbarligen, men ändå - känns väldigt vågat för att komma från honom. 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Alltså...

Emelie är sjukt osäker, manipulativ och cray, men jag gillar henne ändå. För jag förstår. Hon snackar för mycket och för snabbt och har inget filter. på gott och ont. En person med mycket ångest och tankar som hon delar med sig av, och som hon inte delar med sig av. Vill se mer av henne och Dennis. Hon är kär. Han är kär. Deras blickar , tjafs och kroppsspråk säger allt. Att personer kan säga att de tycker att Madeleines och Adrians relation känns mer genuin är för mig helt sjukt. Adrian bryr sig inte någonstans, han har fattat att han "borde" pga av alla tittarfrågor så därför ger han lite, men har noll intresse. Den mannen har bara intresse för sig själv. Sjukt kalkylerande, analyserande. Han ser även att Emelie och Dennis fått föredelar pga av sin relation så därför försöker han visa lite mer... Madde bryr sig och har snöat in, men tror även att hon är en större spelare än vad hon vill ge sken av. När hon hängde löst senast gjorde hon en "shout out" och sa till (minns inte vem, men en influencer) kampanja för mig.

Jag är feminist. Jag ser inget fel med Dennis agerande gentemot Emelie. Att kalla det för övergrepp, när man sett deras interaktion under så många veckors tid, deras jargong, deras "pardans", tycker jag på riktigt är ett stort hån mot folk som faktiskt varit med om övergrepp. Jag gillar Dennis mer än Emilie, men jag gillar deras dynamik och vill se hur de utvecklar sig. Emelie, Dennis, Nardos och Joel tillsammans är guld. Skrattar så mycket.

vill ha ut:
adrian
pedram
madde
Judith
simon (börjar bli tjatig nu, gillade i början)

resten är underhållande och ger content. Haha, ja till och med Mergim (även fast jag hellre ser Emilie och Dennis kvar framför honom.)

Också, ja, ny postare. Men hängde här 2020 lite. Desto mer nu. Ni är fett underhållande! uppskattar allas åsikter oavsett åt vilket håll... mitt eller annat!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in