2021-04-22, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Hahaha!

För mig som vet vem Tanja är så är det helt oförståeligt att folk kan tolka henne som falsk? Hon är 100% sig själv och har varit likadan sen jag lärde mig känna henne för många år sen. Börjar bli riktigt frustrerande att folk gång på gång anklagar henne för att bära en fasad och att hon inte skulle vara sig själv.

I vilket läge har hon paktat? Har verkligen missat det i sådana fall. När det inte finns något att klaga på hos en människa så börjar man klaga på dom bra egenskaperna. Vilket för mig är sjukt.

Vilka dårar
.
Indeed!
2021-04-22, 22:04
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Hahaha!

För mig som vet vem Tanja är så är det helt oförståeligt att folk kan tolka henne som falsk? Hon är 100% sig själv och har varit likadan sen jag lärde mig känna henne för många år sen. Börjar bli riktigt frustrerande att folk gång på gång anklagar henne för att bära en fasad och att hon inte skulle vara sig själv.

I vilket läge har hon paktat? Har verkligen missat det i sådana fall. När det inte finns något att klaga på hos en människa så börjar man klaga på dom bra egenskaperna. Vilket för mig är sjukt.

Vilka dårar .

Jag känner henne inte, men ser tydligt att hon är äkta. Kan inte fatta att hon är så ung som hon är med hennes klokhet. Älskar hennes sköna positivitet till allt 🙌

Ja jag fattar inte heller hur folk kan ogilla henne 🤔 ofattbart 😅
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Hahaha!

Vilka dårar .

håller med till 100%
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Madde är fan obehaglig. Ligger på golvet i gymmet och bara stirrar när han gymmar.

Jag vill ha ut (i ordning)

1. Madde eller Mergim
2. Pedram
3. Judith
4. Joel

Tanja, Dompa, Simon, Nardos, Emelie kan var kvar sista veckan. Skicka sen in Sami, Rodney och några andra starka spelare sen tidigare säsonger. Dom kan sköta baren t ex
Eller nåt sånt kanske...
Som vinnare tippar jag Tanja eller Simon...fast folk säger att det redan är uppgjort att Nardos vinner...
Medlem
Kan inte den där jävla fågelholken som dessutom tv4 tog in som segrare. Det vill säga Tanja. Redan klart när hon klev in.
2021-04-22, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Var det Adrian som sa "Ta inte min Madde"? Whuuut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Alltså...

Emelie är sjukt osäker, manipulativ och cray, men jag gillar henne ändå. För jag förstår. Hon snackar för mycket och för snabbt och har inget filter. på gott och ont. En person med mycket ångest och tankar som hon delar med sig av, och som hon inte delar med sig av. Vill se mer av henne och Dennis. Hon är kär. Han är kär. Deras blickar , tjafs och kroppsspråk säger allt. Att personer kan säga att de tycker att Madeleines och Adrians relation känns mer genuin är för mig helt sjukt. Adrian bryr sig inte någonstans, han har fattat att han "borde" pga av alla tittarfrågor så därför ger han lite, men har noll intresse. Den mannen har bara intresse för sig själv. Sjukt kalkylerande, analyserande. Han ser även att Emelie och Dennis fått föredelar pga av sin relation så därför försöker han visa lite mer... Madde bryr sig och har snöat in, men tror även att hon är en större spelare än vad hon vill ge sken av. När hon hängde löst senast gjorde hon en "shout out" och sa till (minns inte vem, men en influencer) kampanja för mig.

Jag är feminist. Jag ser inget fel med Dennis agerande gentemot Emelie. Att kalla det för övergrepp, när man sett deras interaktion under så många veckors tid, deras jargong, deras "pardans", tycker jag på riktigt är ett stort hån mot folk som faktiskt varit med om övergrepp. Jag gillar Dennis mer än Emilie, men jag gillar deras dynamik och vill se hur de utvecklar sig. Emelie, Dennis, Nardos och Joel tillsammans är guld. Skrattar så mycket.

vill ha ut:
adrian
pedram
madde
Judith
simon (börjar bli tjatig nu, gillade i början)

resten är underhållande och ger content. Haha, ja till och med Mergim (även fast jag hellre ser Emilie och Dennis kvar framför honom.)

FAKKING + 10000000

Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Jag vill ha ut (i ordning)

1. Madde eller Mergim
2. Pedram
3. Judith
4. Joel

Tanja, Dompa, Simon, Nardos, Emelie kan var kvar sista veckan. Skicka sen in Sami, Rodney och några andra starka spelare sen tidigare säsonger. Dom kan sköta baren t ex
Eller nåt sånt kanske...
Som vinnare tippar jag Tanja eller Simon...fast folk säger att det redan är uppgjort att Nardos vinner...

AGREEE!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hur menar du då? Kollar dom på BB? Har aldrig kollat på exonph och har dålig koll på såna konton

Jag tror definitivt en stor del åtminstone engagerar sig, kanske inte följer live 24/7 men kollar måndagsfinaler och eventuellt klipp och så i appen. Extra tydligt blev det vid Nardosincidenten och nu senast i anklagelserna mot Dompa. Hon som har kontot äÄääLsKaR Emelie och har Nardos som nummer två.
Medlem
haha simon
mmm mat när är det mat
Medlem
Men måste Nardos få mer DC-tid med sitt ältande? Hållit på hela dagen nu!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Skrev det också för ett tag sedan. Inte för att det har betydelse så men matchar hans torra personlighet iaf.

Mössans morsa är tydligen hudterapeut men ändå ser han ut som saharaöknen i fejset. Morsan kanske inte har tid att ge honom råd för att hon måste sköta hushållet åt jättebebisen.
2021-04-22, 22:06
Medlem
xrlpyts avatar
Hahaha, Simon när han imiterar Adrian..!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in