2021-04-22, 21:54
Medlem
Alltså...

Emelie är sjukt osäker, manipulativ och cray, men jag gillar henne ändå. För jag förstår. Hon snackar för mycket och för snabbt och har inget filter. på gott och ont. En person med mycket ångest och tankar som hon delar med sig av, och som hon inte delar med sig av. Vill se mer av henne och Dennis. Hon är kär. Han är kär. Deras blickar , tjafs och kroppsspråk säger allt. Att personer kan säga att de tycker att Madeleines och Adrians relation känns mer genuin är för mig helt sjukt. Adrian bryr sig inte någonstans, han har fattat att han "borde" pga av alla tittarfrågor så därför ger han lite, men har noll intresse. Den mannen har bara intresse för sig själv. Sjukt kalkylerande, analyserande. Han ser även att Emelie och Dennis fått föredelar pga av sin relation så därför försöker han visa lite mer... Madde bryr sig och har snöat in, men tror även att hon är en större spelare än vad hon vill ge sken av. När hon hängde löst senast gjorde hon en "shout out" och sa till (minns inte vem, men en influencer) kampanja för mig.

Jag är feminist. Jag ser inget fel med Dennis agerande gentemot Emelie. Att kalla det för övergrepp, när man sett deras interaktion under så många veckors tid, deras jargong, deras "pardans", tycker jag på riktigt är ett stort hån mot folk som faktiskt varit med om övergrepp. Jag gillar Dennis mer än Emilie, men jag gillar deras dynamik och vill se hur de utvecklar sig. Emelie, Dennis, Nardos och Joel tillsammans är guld. Skrattar så mycket.

vill ha ut:
adrian
pedram
madde
Judith
simon (börjar bli tjatig nu, gillade i början)

resten är underhållande och ger content. Haha, ja till och med Mergim (även fast jag hellre ser Emilie och Dennis kvar framför honom.)
2021-04-22, 21:54
Medlem
Madde är fan obehaglig. Ligger på golvet i gymmet och bara stirrar när han gymmar.
2021-04-22, 21:55
Medlem
Ridnes avatar
Fan vilket trött gäng... filmar de Emelie och Nardos så pratar de miljonen, pakt och nomineringar.
Filmar de fjantarna i nuggen så får man höra beamagen Alex låt sjungas på repeat av deras dåliga sångröster i oändlighet. Nej.. slår ner liven. Igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det är ett långt steg från ett click på instagram till en röst i TV4 Play / cmore appen. De flesta klickar utan att tänka på instagram.

Men är det något konto på Instagram som har ”BB-kompatibla” följare så skulle jag säga att det är exonph.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Vi Måste rösta på Dompa för att få ut Mergim.. beror kanske på vem mer som kommer hänga löst dock.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ska inte säga något! Ha så kul, jag fortsätter väl att tittar på den här skiten.

Jag har inte kunnat slita mig än från BB heller... Funderar på att kolla bblive på en skärm och andra serien på andra skärmen... Ouuffh. Måste skaffa mig ett liv
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Hon har skickat pengar till afrika sa hon. Inte skulle om hon vann. 🤣

hur tjänar hon dem pengarna, hor är arbetslös
2021-04-22, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja väljer de Simon som 4e så röstar jag på honom istället förstås. Dompa har liksom förstört sina chanser med sitt tofflande och Grabbarna Grusande. Hade han hängt med Simon och Tanja hade det varit bättre.
Ja dompa är en mes. 👎
Medlem
pukkas avatar
Hur kan madde vara så omtyckt i omröstningen på ig? Hon är så jävla tråkig haha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Givetvis men så länge Amilia...jag menar Emelie missgynnas är jag glad
+1 😃👍👍👍
2021-04-22, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Madde är fan obehaglig. Ligger på golvet i gymmet och bara stirrar när han gymmar.
Hon ligger och tänker på att han gör något helt annat med henne. Samtidigt som han tänker på vad han gör med sin "gymkompis" utanför huset.
2021-04-22, 21:57
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Någon skrev här för ngr dagar sen att Madde och Tanja hängde och det såg väldigt trevligt ut, har inte läst ngt likande om Tanja och nardos. Så stämmer inte att Tanja umgåtts mer med nardos än Madde tex

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tanja är tydligen falskast i huset och största spelaren enligt Instagram

Hahaha!

För mig som vet vem Tanja är så är det helt oförståeligt att folk kan tolka henne som falsk? Hon är 100% sig själv och har varit likadan sen jag lärde mig känna henne för många år sen. Börjar bli riktigt frustrerande att folk gång på gång anklagar henne för att bära en fasad och att hon inte skulle vara sig själv.

I vilket läge har hon paktat? Har verkligen missat det i sådana fall. När det inte finns något att klaga på hos en människa så börjar man klaga på dom bra egenskaperna. Vilket för mig är sjukt.

Vilka dårar .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in