Jag vägrar tror det förrän han står i studion och ser på klipp från sin tid i huset.
Men TACK!!! till alla i huset som VÅGADE nominera Mergim. om kommer få SKIT fram till måndag nu när han går bananas.
OM han inte åker ut kommer dom ALDRIG våga nominera honom igen. Det här kan vara vår enda chans.
Också skönt att ha sitter mot två hos tittarna rätt populära deltagare.
Hade varit betydligt värre om han suttit mot Judith och Joel tex.
Jag vägrar tror det förrän han står i studion och ser på klipp från sin tid i huset.
Men TACK!!! till alla i huset som VÅGADE nominera Mergim. om kommer få SKIT fram till måndag nu när han går bananas.
OM han inte åker ut kommer dom ALDRIG våga nominera honom igen. Det här kan vara vår enda chans.
Också skönt att ha sitter mot två hos tittarna rätt populära deltagare.
Hade varit betydligt värre om han suttit mot Judith och Joel tex.
Precis. Nu har vi chansen! Men faaaaaan vad jag vill ha ut Falskelie men det får bli nästa gång.
”Okej hörrni, detta kan vara vår enda chans på ett tag att få ut Mergim. Han kommer dra på sig offerkoftan denna veckan och bli skitsur vilket kommer leda till att folk inte vågar nominera honom längre om han får stanna på måndag. Dennis kan vi få ut nästa vecka istället”
Dags för Mergim att komma ut till verkligheten ÅTERIGEN och bevittna vilket svin han har varit inne i huset ÅTERIGEN. Han lär väl stå som programledare istället för Kirsty / Dikmen nästa år och säga "Jag har förändrats" Fjant.