2021-04-22, 12:53
Medlem
Inatt låg Judith, Pedram och Tanja i sängen och pratade om att Pedram sett paradise hotel när Tanja var med. Han sa att han bara kollade för att nån i hans fotbollslag var med, honom hade Tanja skickat ut.
2021-04-22, 12:56
Medlem
Hydraulslangens avatar
Är det årets "Glasman och Sami light" trio i nuggen nu?
Dom goda mot dom onda, ljuset mot mörkret, ännu en gång? 🙂

Godtrogna och sorglösa Rainbow mot vedervärdiga och illasinnade Rosa Rummet, all over again?

Tror fan det?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-22 kl. 13:07.
2021-04-22, 13:00
Medlem
minns någon när dem avslöjade nomineringen sist? var det på eftermiddagen eller kvällen?
2021-04-22, 13:00
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Inga problem! Censur mest heeela tiden! 😃👍👍👍
Bara det är bisarrt. Dom ska visa gulligull och att alla är som en stor familj i mångfaldens tecken. Nardos rinkebysvenska ekar i huvudet och att lyssna på Judit ger kalla kårar. Samma med Tanja och hennes jobbiga skratt och dialekten är vidrig. Tog gratisprovet på Cmore men sa upp det inom en vecka. TV4 klarar inte av att göra någonting bra och castingen är en katastrof. 3 bögar och en flata som är manligare än dom 3 bögarna tillsammans. Jag fattar fortfarande hur någon orkar sitta och titta på dyngan konstant.
2021-04-22, 13:02
Medlem
xrlpyts avatar
Tanja snackar ju också om fartränder i trosan, är hon lika äcklig?
2021-04-22, 13:06
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Tja, kan ”A Flash in the Night” bli en hit (på stenåldern) så borde fjärten också minnas av eftervärlden. 🙄😁

Hahahaha före detta Ola & Janglers som blev Secret Service.. Bodde granne med trummisen, liftade med honom ibland när jag jobbade extra på skivbolaget där han jobbade som säljare. *Åååh jag mötte Lassie*

Har det inte varit en helvetes massa censur hittills?
2021-04-22, 13:06
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
minns någon när dem avslöjade nomineringen sist? var det på eftermiddagen eller kvällen?

Supportergruppen säger att det var runt kl 1500
2021-04-22, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Fy fan. Jag ser till att aldrig äta under tiden jag kollar på skiten. Får äckelkänslor av att bara se skitgrisarna. Så djävla trött på det här programmet sen länge och nu är det tröttsamt till och med att titta på TV-sändingarna endast. Hur orkar ni titta 24/7 ? Det är ju så tråkigt så man spyr.

Och ändå tittar du. Och ändå kommenterar du.
2021-04-22, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Bara det är bisarrt. Dom ska visa gulligull och att alla är som en stor familj i mångfaldens tecken. Nardos rinkebysvenska ekar i huvudet och att lyssna på Judit ger kalla kårar. Samma med Tanja och hennes jobbiga skratt och dialekten är vidrig. Tog gratisprovet på Cmore men sa upp det inom en vecka. TV4 klarar inte av att göra någonting bra och castingen är en katastrof. 3 bögar och en flata som är manligare än dom 3 bögarna tillsammans. Jag fattar fortfarande hur någon orkar sitta och titta på dyngan konstant.

2021-04-22, 13:12
Medlem
Ghandis avatar
nomineringarna bör presenteras inom en timme. Sen ska det vara tävling. och vet i fan om dom ska äta innan tävlingen också...dom äter hela tiden.
2021-04-22, 13:17
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Nej. Jag skrev ju det att jag inte orkar med skiten. Försökte titta på gårdagens TV-avsnitt och det var totalt värdelöst. 2 amatörpsykologer i studion som ska analysera idioterna. Nu kommer jag bara glo på måndagar och rösta på dom 2 jag inte ogillar lika mycket som övriga patrasket. Emilie (favorit) och Simon för att han som malplacerad kämpat ihop med störda idioter under så lång tid.

Att den vidriga Judit och psykopaten Mergim fortfarande är kvar förstör programmet totalt. Båda tillhör jordens avskum.
2021-04-22, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hahahaha före detta Ola & Janglers som blev Secret Service.. Bodde granne med trummisen, liftade med honom ibland när jag jobbade extra på skivbolaget där han jobbade som säljare. *Åååh jag mötte Lassie*

Har det inte varit en helvetes massa censur hittills?

Mötte Lassie 😂

Censur, ja. Funderar på att börja ta tid. Känns som att det är censur 30% av tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in