Hehe, tänkte först att du skrev nåt negativt om dom fantastiska Flash & The Pan, men insåg efter ett tag att du menade den där svenska skitgruppen. (vad dom nu hette?) 😄
Jag var tvungen att googla... Secret Service hette de! 😁
Jag vet inte om ni redan tagit upp detta kring gårdagen och Mergim,
Men igår när dom tryckte på rosa knappen (mergim, Dennis, Nardos och ad) så fick dom in brev där det stod att Mergim var den som tryckte på knappen och skulle in i uppdragsrummet.
Mergim protesterade då och sa först att han hade sin hand ytterst, dvs la sin hand på alla andras händer. Sen ändrade han sig när nardos sa att AD kom sist och han sa då att han iaf definitivt inte hade handen på knappen.
Jag kollade på klippet nu och han hade visst handen på knappen. Först var Dennis där med handen innan dom tryckte men sen tog han bort handen och Mergim var då fram och la sin hand på den. Därefter kom Dennis igen och la den där (lite på sidan), sen nardos och sen ad.
Så mergim ljög alltså när han protesterade och sa att han var sista handen på knappen och att han inte hade handen på knappen, säkert för att han var rädd för Harakiri korven.