2021-04-22, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Du är bara avundsjuk för NARDOS är fett snygg

HAHAHA Nardos är allt annat än fett snygg!
2021-04-22, 10:19
Medlem
Det står ej på schemat att nomineringarna avslöjas
2021-04-22, 10:21
Medlem
Mums med smörsås till frulle
2021-04-22, 10:26
Medlem
Måste skriva lite om Juddan.

Jag har börjat gilla henne mer och mer, hon är enormt varm och omtänksam. Hon har humor och självdistans och bangar inte för att garva åt sig själv.

Jag VET hur hon har uppfattats och jag uppfattade henne också på ett negativt sätt - det är nu jag har börjat se på henne med andra ögon. Jag tror verkligen att hon har ADHD utifrån hur hon beter sig i vardagen, jag tror inte att det är hittepå. Det är en förklaring (dock inte en ursäkt) att hon har svårigheter med gränssättning och behöver tydlighet i kommunikationen för att förstå vad som är OK i mellanmänsklig interaktion. Det handlar inte om respektlöshet.

Juddan är för mig ingen vinnare, men hon bör absolut sitta i final. Hon är lojal och ställer alltid upp oavsett, matlagning och städning fixar hon. Hon är ett bra stöd och komplement till bästa Tanja (som är min vinnare).

Kommentarer om att Juddan är stor är bara elaka liksom öknamn som används bara för att hata.

För övrigt har Mergim varit snäll, lugn och omtänksam sedan i går kväll vilket är välgörande för sinnesfriden.
2021-04-22, 10:28
Medlem
Vilka tror ni blir nominerade?
Gissning:
Dennis
Madde
Simon
Nardos

Hoppas verkligen på Mergim men tror ingen vågar. Tyvärr känns det som Dennis åker om inte han sitter mot Mergim, eller?
2021-04-22, 10:32
Medlem
Madde blir bachelorette, sen utses Adrian till bachelor (han kom väl dessutom in som en bachelor när han gick på dejt med katti?). Roligast vore om hon vill välja vilken kille som ska va bachelor eller gå på dejt med hehe
Sen kanske de får spendera natten i sviten
2021-04-22, 10:33
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65

Jag har börjat gilla henne mer och mer, hon är enormt varm och omtänksam. Hon har humor och självdistans och bangar inte för att garva åt sig själv.

Jag VET hur hon har uppfattats och jag uppfattade henne också på ett negativt sätt - det är nu jag har börjat se på henne med andra ögon. Jag tror verkligen att hon har ADHD utifrån hur hon beter sig i vardagen, jag tror inte att det är hittepå. Det är en förklaring (dock inte en ursäkt) att hon har svårigheter med gränssättning och behöver tydlighet i kommunikationen för att förstå vad som är OK i mellanmänsklig interaktion. Det handlar inte om respektlöshet.

Juddan är för mig ingen vinnare, men hon bör absolut sitta i final. Hon är lojal och ställer alltid upp oavsett, matlagning och städning fixar hon. Hon är ett bra stöd och komplement till bästa Tanja (som är min vinnare).

Kommentarer om att Juddan är stor är bara elaka liksom öknamn som används bara för att hata.

För övrigt har Mergim varit snäll, lugn och omtänksam sedan i går kväll vilket är välgörande för sinnesfriden.

Juddan har växt för mig med och jag håller med dig i det mesta. Hon är ingen jag tänker rösta på i första taget. Finns många som skall ut innan!
2021-04-22, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag känner samma, kan inte avgöra om jag gillar ziggegossen eller inte.
För någon kväll sen diskuterade flers härinne att de fann han obehaglig, som när han står och stirrar sådär ut i ingenting. Och diverse obehagliga beteenden. Började tänka på någon creepy pod om en fullt vuxen psykopatman i en pojkes kropp. Blev som en skräckfilm i huvudet förfan, jag sveptes med i min bänghet och nää. Tänk om han dök upp plötsligt i en ens lägenhet i mörkret? Jag hade varit rädd
Ja och hans läskiga hånflin har gör jämt mot folk, speciellt i lite mer seriösa situationer
2021-04-22, 10:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Vilka tror ni blir nominerade?
Gissning:
Dennis
Madde
Simon
Nardos

Hoppas verkligen på Mergim men tror ingen vågar. Tyvärr känns det som Dennis åker om inte han sitter mot Mergim, eller?

Jag tror:

Dennis
Simon
Tanja

Blir det fyra, så blir det Madde också. Så antagligen åker väl Dennis hem på Måndag.
2021-04-22, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65

Juddan är definitivt en av de som skulle lämna störst tomrum efter sig om hon lämnade.

(inb4 KlArT HoN sKuLlE GöRa DeT hOn äR sÅ fEt-skämt i olika former)
2021-04-22, 10:42
Medlem
Ridnes avatar
Verkar som att Madde tagit på sig diskansvaret helt nu..Hon står alltid där och slabbar köksvecka eller ej.
Undrar vem som ska ta över curlandet av de andra när hon lämnar?
Tur att de har kock (Judith) och diskerska och städerska (Madelene). Madde kanske även får ta över Stephs tvättansvar nu för någon måste ju tvätta Adrians smutsiga tvätt.
2021-04-22, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror:

Dennis
Simon
Tanja

Blir det fyra, så blir det Madde också. Så antagligen åker väl Dennis hem på Måndag.
Nardos har redan en nomineringsröst, och Tanja kommer nog lägga sin 2a på henne igen så tror Nardos istället för Simon kommer bli nominerad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in