2021-04-22, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Ja men det stemmer ikke, det er løgn.
Jeg tror det er sant.
Citera
2021-04-22, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Jeg tror det er sant.

Kommunikasjonsloggen er offentliggjort og politiet sendte en feilkode for å se om det var noen i andre enden.
Citera
2021-04-22, 01:06
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Nei, det forstår jeg ikke, forklar. En Monero overføring kan ikke spores.

åh du hävdar att du har läst dig upp på ämnet ...
åhh herre Jesus...
hur fan ska polisen göra det om de inte studerar och testar saker, när de får ett sådant ärende handlar det om att sätta in alla människor som kan göra något med data i hopp om att hitta något...
Du vet också att detta inte gjordes på ett litet kontor i Lørenskog och att det inte bara var norsk polis, eller hur?
har du testat google?
Citera
2021-04-22, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
åh du hävdar att du har läst dig upp på ämnet ...
åhh herre Jesus...
hur fan ska polisen göra det om de inte studerar och testar saker, när de får ett sådant ärende handlar det om att sätta in alla människor som kan göra något med data i hopp om att hitta något...
Du vet också att detta inte gjordes på ett litet kontor i Lørenskog och att det inte bara var norsk polis, eller hur?
har du testat google?

Det er ingen kryptering som er 100% sikker.
Citera
2021-04-22, 01:13
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Det er ingen kryptering som er 100% sikker.

Sant. den enklaste regeln på internet och med data är att ingenting är 100% säkert, vad som är omöjligt idag kan vara lätt att lösa i morgon, behöver inte google för att förstå det ens
Citera
2021-04-22, 01:14
Medlem
Citat:
Kommunikasjonsloggen er offentliggjort og politiet sendte en feilkode for å se om det var noen i andre enden.
Så du mener de ikke sendte beskjed om at de ville betale, når de sendte 0.03 isteden for 0.003 BTC til GM ? Nei, den går ikke. GM ventet i syv dager fordi 0.003 betød «Jeg sender monero før om syv dager» dvs. Jeg sender monero innen syv dager

https://kryptografen.no/2020/06/12/tom-hagen-saken-kryptografen-har-avdekketet-hele-meldingsutvekslingen-over-bitcoin/

Det er dette som er det helt utrolige, de hadde kontakt med ham over nettet, men han er nå søkk borte.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-04-22 kl. 01:18.
Citera
2021-04-22, 01:18
Medlem
Citat:
Datteren skriver at TH ble presset av politiet til å betale, fordi politiet hadde gitt GM beskjed om at han skulle få betalt.

https://www.tv2.no/nyheter/11480054/

Rent sprøyt.

Politiet fraråder alltid å betale løsepenger til gisseltakere. Det skal aldri være lønnsomt å true med å drepe gisler.

I dette tilfellet hadde politiet gått ut med endring av hovedhypotese, fra bortføring til drap, den 26. juni 2019.

Beleilig nok kom det en ny mail fra angivelige kidnappere 8. juli 2019. 12 dager etter drapshypotesen ble kjent. Og 13. dagen insisterte TH selv på å betale kravet, til tross for at han ikke hadde mottatt noe livsbevis.

Det er åpenbart for alle med noenlunde normalt gangsyn, at TH forsøkte å kjøpe seg fri fra mulige drapsmistanker rettet mot han selv. Og betalte ca 13 mill NOK i et forsøk på å kjøpe seg uskyld.

TH "samarbeidet" tilsynelatende med politiet, kun fordi han senere ville skylde på politiet for at AE ikke kom tilbake.
Citera
2021-04-22, 01:20
Medlem
Citat:
Så du mener de ikke sendte beskjed om at de ville betale, når de sendte 0.03 isteden for 0.003 BTC til GM ? Nei, den går ikke. GM ventet i syv dager fordi 0.003 betød «Jeg sender monero før om syv dager» dvs. Jeg sender monero innen syv dager

https://kryptografen.no/2020/06/12/tom-hagen-saken-kryptografen-har-avdekketet-hele-meldingsutvekslingen-over-bitcoin/

Det er dette som er det helt utrolige, de hadde kontakt med ham over nettet, men han er nå søkk borte.

Det er ikke alle som er så flinke som deg da vet du lille Ole.
Citera
2021-04-22, 01:29
Medlem
Citat:

Det som er helt utrolig i denne saken, er at TH blånektet å kommunisere i henhold til de angivelige kidnappernes krav.

TH forklarte denne uviljen med at han ville tvinge de angivelige kidnapperne over på en annen kommunikasjonsplattform.

Denne steile holdningen hinter kraftig i retning av at TH visste at det ikke fantes noen kidnappere.
Citera
2021-04-22, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Solgt for mellom 4.0 og 6.0 millioner, iflg eiendomspriser.no
Tinglyst 04.03.20.
Og du vet at RU er eier?
Både grunnbok og salgsregister er registrert på A**e N*rde*ge* og Th*ma* Hunk*

Kvinnen har lagret masse boliger på Pinterest og driver nok med Utleie.

De kjøpte eiendommen i 2020 fra S. Arn*s*n

**

Kan tyde på at han hadde mye cash. Han leide en ganske fet seksjon av kåken med TH-pengene?
Correct me if im wrong.
Citera
2021-04-22, 03:12
Medlem
De 10 mill i monero som ble utbetalt til kidnapperne er verdt over 50 mill nå lol
Citera
2021-04-22, 07:03
Medlem
Citat:
Det er flere måter å gjøre dette på. Som kjent opprettet ikke TH selv noen Monero konto eller kjøpte Monero, han fikk hjelp til det, trolig av politiet. Hvorfor tror du hele betalingen skjedde hos politiet ? Jo fordi politiet styrte alt, TH skjønte ikke noe av det som foregikk. Han trodde en betaling fant sted, noe jeg ikke er så sikker på skjedde. Politiet var vel ikke så dumme at de betalte ut millioner til en skurk ?
du mener th har så liten kontroll at han ikke har oversikt over om han utbetaler noen milloner eller ikke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in