2021-04-22, 00:21
Medlem
embargos avatar
Juddan: Jag tänker så det knakar och försöker formulera det så att du förstår och ingen annan.
Tanja: Lycka te! Folk förstår mer än vad jag förstår.

Undrar vad Juddan vill förmedla för hemlisar till Snubbel-Tanja
2021-04-22, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Så här yttrar sig program chefen till Aftonbladet kring Dompa incidenten:

”Vi har efter det delat ut en ge kraftfull varning till deltagaren. Även om deltagarna, i alla fall just nu, inte anser att det som skett är allvarligt, så gör vi det. Vi kommer också att fortsätta följa upp detta med deltagarna.”

Hon säger också att hon förstår kritiken.

”Jag förstår att den här sekvensen väckt reaktioner hos tittarna. Med facit i hand borde vi ha avbrutit natten i rummet tidigare.”

Edit: Ja det är flera nätter där de borde gått in och brutit och delat ut en kraftfull varning och nu syftar jag inte på Dompa!

Väldigt märkligt att de inte reagerade lika ”kraftfullt” på Pedrams gränslösa beteende gentemot Tess och Tanja det var så mycket värre än Dompas försök att övertala sur Emelie att släppa till. Var det inte lika mycket reaktioner på det i sociala medier?

Sen en annan sak tråkigt att festerna avtar pågrund av att vissa därinne inte kan hantera alkoholen på ett vuxet sätt. Unga människor som inte kan dricka normalt utan att bli pissfulla.😱
2021-04-22, 00:22
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja altså dom får nog pantsätta BB huset och ta in en mille till, hur i helvete håller matbudgeten för i år med tanke på det bottenlösa hålet som bara vräker och vräker i sig utan slut.
Inte vet jag om han spyr upp allt inne på toaletten sen heller? Något sjukligt är det.
Han är trots allt inte en tonåring. Då hade jag kunnat köpa det resonemanget men den enorma ranson mat som går åt. Men han är förfan.. vad är han? 37 bast? Hur som haver. Jag behöver veta den bakomliggande orsaken till denna hetsätning.

Teori 1: han kanske fått panik över Maddes närmanden och eftersom han inte vågar säga nej till henne så försöker han hetsäta för att lägga på sig en rejäl kagge. Och därmee hoppas på att Madde inte längre kommer vara lika attraherad och dra sig undan.

Teori 2: han har en ko i släkten. Och därmed en genetisk mutation som gör så att han har 4 magsäckar. (Mindre trolig teori)

🤔
2021-04-22, 00:22
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Haha, jasså? Är det alltså den där imbecilla flickan som är översteskötare på stället? Eller hon kanske bara tror det iofs. Nämen, vafan, vi hade nyss ett gig i Farsta med byggkranen. Nån feed jävel som skulle lyftas till sängs. Min snubbe på plats meddelade att han "inte såg ett jävla skit" både under och efter själva lyftet. Han mumlade något om "det var det jävligaste jag sett" och "större än ett elefantarsle"...

Hahhahaha
2021-04-22, 00:23
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Simon snarkar

När snarkar han INTE? Han måste på sömnapné utredning asap på utsidan.
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Började osökt tänka (och nynna) på "när trollmor har lagt sina elva små troll och bundit fast dem i svansen"-godnattsången nu, lol.

Helt osökt var det inte, eller

ho aj aj aj aj buff
Medlem
Citat:
Cred till dig som servar detta till alla losers som missade det tidigare idag.
Härmed döper och dräper jag dig till trådens hero för endast en kväll.
Haha tack och bock
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Väldigt märkligt att de inte reagerade lika ”kraftfullt” på Pedrams gränslösa beteende gentemot Tess och Tanja det var så mycket värre än Dompas försök att övertala sur Emelie att släppa till. Var det inte lika mycket reaktioner på det i sociala medier?

Sen en annan sak tråkigt att festerna avtar pågrund av att vissa därinne inte kan hantera alkoholen på ett vuxet sätt. Unga människor som inte kan dricka normalt utan att bli pissfulla.😱

Absolut inga reaktioner alls från Media. Nada!
2021-04-22, 00:24
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
När snarkar han INTE? Han måste på sömnapné utredning asap på utsidan.

100%
2021-04-22, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Juddan: Jag tänker så det knakar och försöker formulera det så att du förstår och ingen annan.
Tanja: Lycka te! Folk förstår mer än vad jag förstår.

Undrar vad Juddan vill förmedla för hemlisar till Snubbel-Tanja
Ja, jag undrar vad hon vill. Är det någon slags hemlig paktning? Eller något fullständigt värdelöst?
2021-04-22, 00:25
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Teori 1: han kanske fått panik över Maddes närmanden och eftersom han inte vågar säga nej till henne så försöker han hetsäta för att lägga på sig en rejäl kagge. Och därmee hoppas på att Madde inte längre kommer vara lika attraherad och dra sig undan.

Teori 2: han har en ko i släkten. Och därmed en genetisk mutation som gör så att han har 4 magsäckar. (Mindre trolig teori)

🤔

Haha
Köper teori 1 utan att blinka! Lätt som en plätt.
Dock verkar ingen j-a kagge byggas på den kroppen, så som den byggts på vartefter på alla andra snubbar inne i huset.
2021-04-22, 00:25
Medlem
Paladins avatar
Tanja du är så jävla söt! Hon fattar inte kodspråk eller något Juddan försöker förklara.

"Jag kommer ju fan inte ihåg nått ändå."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in