2021-04-22, 00:02
Medlem
nu kommer nardos och styr upp i turkosa
2021-04-22, 00:02
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja! Obligatoriska AA-möten varje morgon, med några som är ledare och resten som A-lagare.
Ledarna får sprit varje kväll, medan alkisarna måste hålla sig nyktra. Provboende delas ut till de skötsamma, och de bästa avancerar till egen lägenhet.
Haha! Guld!
2021-04-22, 00:03
Avstängd
Nardos gå lägg dig din fula jävel
Medlem
Vem är eran favorit just nu?

Rösta Nedan!

https://strawpoll.com/jh155hhgs
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Nu kom kommendörskan Nardos in i turkosa, skäller på Simon som sover på golvet 🤣
Pekar på Simon:

"HEEEELOOWWW! Ser ni hur detta ser ut eller? Det är kaoz det där!"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Nu kom kommendörskan Nardos in i turkosa, skäller på Simon som sover på golvet 🤣

Kommandoran kom, såg och segrade. Som alltid.
2021-04-22, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon har ju lite satt sig i den här situationen själv. Han har visat så många gånger att han inte vill och bara där måste hon ha fattat. Aldrig har något varit frivilligt från hans sida utan bara när hon ber om något.

Det värsta är att det börjar bli tragiskt att se. Hon kommer fortsätta, hon har fortsatt varje gång hittills. Tro mig att imorgon kommer hon sitta där och flina mot han som att inget hänt.

Hade jag varit hon hade jag bett han dra långt åt helvete.
Jaa jag vet, säger som du, detta skulle aldrig kunna hända mig iheller, hade varit hej då för längesen! Visst är det hennes eget fel, men fortf mår hon piss och det kommer bara bli värre. Jaa och som sagt, det börjar bli smärtsamt att se, det eskalerar. Precis som att hon inte har någon gräns för "dumhet" i detta läget, verkar Adrian helt slått ut alla gränser vad gäller brist på respekt! Att han inte ens mår dåligt över hur han får henne att må är skrämmande, och hans nonchalans inför det som pågår, psykopat varning
Medlem
Rudiebois avatar
Få gånger är Nardologen en av dom vettigare i huset.
Juddan har gasat livet ur Simpa med gorilla-arslet. Han är nästintill medvetslös.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag litar inte på tanjas säkerhet när hon ligger där packad brevid judith med enbart klänning och wish trosor på sig

Större risk nu när hon ligger bredvid Peddot.

Kudos till Nardos som faktiskt bryr sig om Simon, att han inte ska ligga på golvet.
Medlem
Adrian går upp och rättar till kepsen istället för att hjälpa Simpa upp
Medlem
Rudiebois avatar
Juddan redo att plocka av Simpas byxor. Hade dom varit ensamma i rummet hade nog mer än det åkt av. Mark my words.
Medlem
Nu börjar Madde vrida sig under täcket lite,

Jobbigt för henne alla ggr hon sover med Ememelie och Dennis, hon blir ngo så avis, hur de är och inte hon och Adrian

Synd om henen också, skulle fan byta till turkosa rummet om jag va henne..

Men har ni också tänkt på att Madde även idag blockerade Dennis? Och hon nominerade även honom förra veckan. Hon vill ha ut honom kanske lite pga. att relationen med Emelie.? Hon gillar inte när nån polare gå bra med en kille? känns lite så... blir påverkade för henne, när hennes "kille" inte visa ngt eller ens verka vilja med henne.

Gillar man varandra, så är man som Emelie och Dennis, Punkt slut! Adrians skita snacka om o ta det slow, dag för o dag...ZZZZZ bara Bullshit. Man är Redan därinne med varann oxå o ta det som det är, finns inget vänta...Det därför man ej tror på vad han säger, han ser henne såsom han ser henne såsom han ser övriga typ. Om Inte mindre? Hänegr mer med NArdos, o skrattar mer med Tanja..

Hur bra relation har emelie och Madde. Egentligen?

Ingen kom in till Madde o fråga hur det va, usch Känns som det är svårt att lita på nån till 100%, det är ju ett TV program det får man inte glömma. Även om de hyllar varandra o prata ut etc, så kan yxan i ryggen komma närsomhelst...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in