Citat:
Ursprungligen postat av
Antialles
Det är du och ett tiotal andra i denna patetiska tråd som är totalt efterblivna...
Ja det är bara att öppna upp allting, och med allting menar jag precis ALLTING!!!
Varför i helvete ska vi som inte är rädda för skitet, alternativt beredda att vara sjuka i någon vecka, begränsa våra liv bara för att du springer på dass så fort de snackar om mutationer?
Livet är kort och livet är till för att levas och inte för att gömma sig. Vem fan är du eller några korrumperade politiker som ska begränsa folks liv?
Hoppas det blir några massrättegångar i Europa så småningom där de ansvariga för alla dessa idiotiska åtgärder ställs till svars.
Straffet? Död genom kvävning, precis vad dessa satans ashål förtjänar efter att ha tvingat folk att bära en fucking trasa för munnen...
Varför i helvete skall jag som öser in miljoner i skatt i statskassan varje år fortsätta att göra det bara för att sådana som dig behöver socialbidrag? Jag behöver inte någon finansierad vård eller skola för mina barn. Inga som helst problem att finansiera detta själv..
Kul förresten att du placerar mig i gruppen ”galna alarmister”.
Förra veckan blev jag kallad ”galen förnekare” av den gruppen..
Vet inte längre var jag hör hemma..
Eller just det... jag försöker se på saker på ett balanserat vis. Det är något som vissa här inne verkligen inte klarar av..