2021-04-21, 22:53
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Eller pil i ögat på kissig Adrian?
Haha, ja tycker dom har satt tavlan jävligt korkat placerat!
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
BB produktionen vill inte hamna under radarn nu, efter gårdagen med Empa och Dompas "tjatsex" och när skandalen kring PH precis är i skottluggen

Mm, kan nog vara så, men dom gräver ju sin egen grop när dom har ett sådant här topic samma dag som PH har sina 2-3 dagar i media, det går ju att kasta om temat lite , valt att ha bröllopet på fredag och då ge dom en mindre mängd alkohol, hur svårt kan det vara? 🧐
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Du är sjuk för att du skriver dkdg. Skriv istället vad det betyder. Jag blir ju orolig.

Bry dej inte om den där idioten , fruktansvärda omogen
2021-04-21, 22:54
Medlem
__Alez__s avatar
Skulle inte förvåna mig om Pedram fick en vanlig chorizo med lite sting denna gång.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Men snälla, filma utegården
Men snälla, gör inte det!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Inte nog med det. Han sprang direkt in i rosa sovrummet och la sig på "sin" plats bredvid Nardos.

Han låg och vred och vände sig en bra stund innan han somnade och verkade som att något tryckte i hans hjärna"!
2021-04-21, 22:55
Medlem
codemeds avatar
Ska de sova nu eller? Fyfan
Medlem
Stummakorianderss avatar
Fyfan som det ser ut där inne. Hoppas nästa vecka blir detox vecka. Ingen alkohol måndag till fredag, träning, hälsosam mat, städning och fina samtal. Folk där inne kommer bli alkoholiserade tillslut.
Medlem
Paladins avatar
Orkar inte byta till "fråga ett medium" tråden.

Vet någon var min telefon är?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Även om intimiteten inte hade något med AD:s könsorgan att göra så valde han att lägga sig brevid henne och gosade för det såg man då Madde gnuggade sin mun mot hans bröst. Efter ett tag börjar Simon snarka och AD: säger till Madde att han inte pallar med snarkljudet. Han lämnar Madde med ett enkelt gonatt och "DÄR" är mitt problem! Varför erbjöd han inte Madde att följa med honom till soffan t.ex? Han är ego i även de små detaljerna ,tycker alla dessa saker tillsammans ger mig en ganska bra bild av AD. Oerhört lågt och han ingen fingertoppskänsla ö.ht och man undrar om han ens varit tillsammans med en tjej med tanke på hans sätt? Sättet AD höll upp täcket för att skapa ett hålrum gjorde det hela suspekt och skulle inte förvåna mig om Madde gjorde någonting iaf!

Yep. Lägg därtill att han varje gång behöver en bekräftelse av Nardos om allthan får eller inte får göra. Det beteendet att ha en säkerhet i en säng eller annan person är en röd flagga att något inte är okej i skallen. Jag är ingen psykolog men kan ändå se vad som är normalt. Det finns så många situationer man kan bygga på. Han är sjuk och egentligen är det lite synd om honom för han kan inte tolka signaler varken vi vill eller inte. Mest empati har jag dock för mmmmm Madde som råkade bli kär i fel och sjuk snubbe.
Senast redigerad av kermith 2021-04-21 kl. 22:59.
2021-04-21, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

Kolla mellan soffkuddarna?
2021-04-21, 22:56
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

Under soffkudden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in