Vad patetiskt om folk tycker detta är roligt. På riktigt? Det är verkligen bara sorgligt att bli så pass berusad i en ålder över 20 år. Nä.. Men visst kasta gärna all er fina hat på mig.
Känns precis som alla som GAPSKRATTAR när Nardos ballong går sönder *hihihihihihiihihhii* SÅ kul!!
Ta det lugnt nu förfan och dra in taggarna och njut av dansbandskvällen vi får beskåda <3
Jag med! Ligger i sängen och hela jag viker mig av skratt medan tårarna sprutar. 😂😂😂
Ja jisses, kul på så sjukt många nivåer! Kommer inte behöva göra situps på en vecka efter det här skrattpasset! (Som om jag någonsin aktivt pysslat med situps visserligen )
Han lever farligt. Undrar hur hans autism kommer hantera all denna uppSTÅNDelse och uppmärksamhet?
Haha.
Adrian flydde långt bort som vanligt.
Undrar när bikten kallar Tanja (hoppas inte dock) . Det börjar nog snart att vattnas för gorillaarslet. Censur. Kallad till bikten. Fook..
OM något hände mellan Adrian och Madde igår (vilket jag fortfarande inte tror för Adrian skulle aldrig våga låta någon titta på hans lille pille och allra mindre röra den), så borde det varit med i programmet idag för dc var aldrig på dem under den stunden han låg där.
Vad patetiskt om folk tycker detta är roligt. På riktigt? Det är verkligen bara sorgligt att bli så pass berusad i en ålder över 20 år. Nä.. Men visst kasta gärna all er fina hat på mig.
Känns precis som alla som GAPSKRATTAR när Nardos ballong går sönder *hihihihihihiihihhii* SÅ kul!!