2021-04-21, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Detta är ett trollkonto de luxe, tror jag. Mannen har inga följare och kallar sig dessutom "Ali Khan" av alla jävla namn. Det här är nog bara för att skoja eller trolla som detta har lagts ut.

Det är som om jag på fyllan skulle starta kontot "@AmramMekky" och börja skicka ut dödshot till höger och vänster.

hahaha exakt kolla hans följare de ba fakekonton typ ingen av havals eller daras vänner följer han
Citera
2021-04-21, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
FLG var Shz yngre men nu när så många av de inte fullt så unga sitter inne eller är döda så har gränserna lösts upp. SSA är ett nyare namn på FLG. Kanske är det nya namnet på kombon Shz-FLG, vet ej. HSL är ett gäng lite äldre grabbar som är allierade med DP. Sägs att DP uppstod som springisar till dem, men jag vet inte om det stämmer riktigt. Shad Aziz som bodde i Kista (men sköts i Barkaby) tillhörde dem.

Flg o shottaz är samma gäng nu typ men de e riktigt smutsiga de går emot deras egna för små skitsaker de ba förlorar folk i längden
Citera
2021-04-21, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Flg o shottaz är samma gäng nu typ men de e riktigt smutsiga de går emot deras egna för små skitsaker de ba förlorar folk i längden

exakt vem fan vill gå med i de dära gänget när man säljer ut varann som flugor
Citera
2021-04-21, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
exakt vem fan vill gå med i de dära gänget när man säljer ut varann som flugor

Ja klart står i boken också kurden litar ej på vissa av somalierna som är med i flg han var den enda som sörjde poy han blev klippt för han tjafsade med piraten o nån till i flg
Citera
2021-04-21, 20:57
Medlem
Citat:
Ja klart står i boken också kurden litar ej på vissa av somalierna som är med i flg han var den enda som sörjde poy han blev klippt för han tjafsade med piraten o nån till i flg

Poy hade varit bättre i dp kurden också
Citera
2021-04-21, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Detta är ett trollkonto de luxe, tror jag. Mannen har inga följare och kallar sig dessutom "Ali Khan" av alla jävla namn. Det här är nog bara för att skoja eller trolla som detta har lagts ut.

Det är som om jag på fyllan skulle starta kontot "@AmramMekky" och börja skicka ut dödshot till höger och vänster.

''Alikhan'' blocka mig när ja sa att han e fake konto hahhahahahahaha vilken pajas säkert ngn liten snorunge
Citera
2021-04-21, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Helt rätt en man med hämnd i hjärtat e farlig man

Ja exakt och även vid skjutningen i Tensta precis innan nyår där Husby Hyenor var mgm så använde man sig av el sparkcyklar även då. Låter ännu mer rimligare då att dom kör på ett vinnande koncept med el sparkcyklarna igen, denna gång var det till och med mycke bättre förutsättningar för flyktväg eftersom det är så kort avstånd mellan Kista och Husby de är i princip i deras egna hemmaplan
Citera
2021-04-21, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerslayer
Ja exakt och även vid skjutningen i Tensta precis innan nyår där Husby Hyenor var mgm så använde man sig av el sparkcyklar även då. Låter ännu mer rimligare då att dom kör på ett vinnande koncept med el sparkcyklarna igen, denna gång var det till och med mycke bättre förutsättningar för flyktväg eftersom det är så kort avstånd mellan Kista och Husby de är i princip i deras egna hemmaplan

Du verkar tänka som mig va tror du har tjejen sålt ut honom o väntade med offret tills mördarna kom?
Vf skulle de vilja ses på en cigg 2:30 på natten sen inte ens gå up stanna ute i fara där han kunde enkelt mördas?
Citera
2021-04-21, 21:29
Medlem
Citat:
Du verkar tänka som mig va tror du har tjejen sålt ut honom o väntade med offret tills mördarna kom?
Vf skulle de vilja ses på en cigg 2:30 på natten sen inte ens gå up stanna ute i fara där han kunde enkelt mördas?
De hade varit ute och var påväg in i porten men tog en cigg innan. Tror inte man väljer att vara på plats ifall man väljer att sälja ut någon direkt? dessutom om det är samma tjej som postat om honom på sociala medier som var på plats när de hände så är jag 1000% säker att hon är oskyldig
Citera
2021-04-21, 21:30
Medlem
Citat:
Vad heter denna kurden?
Citera
2021-04-21, 21:32
Medlem
Citat:

Jag tänker att de finns två möjliga tjejer vilken av dom som va på plats har inte kommit fram än men om R som är tillsammans med Daras kompis som sitter häktad är tjejen som var på plats känns det rimligt att hon kan fungerat som en goware ser ingen anledning annars att vara där själv med Dara om de inte är så att dom knullade bakom kulisserna. Annars säger folk att tjejen som ska varit där är Di* G*ff som ska varit flickvän till Dara och även den som varit där, isf tror jag inte att hon visste om vad som skulle hända hon verkar vara emot våld och har gjort flera intervjuer emot gatuvåld då hon var vittne till när hennes oskyldiga kusin blev skjuten till döds brevid henne. Känns mer som att R skulle vara kapabel till det isånnafall men dom hade lika väl inte behövt nån goware då dom redan visste hur dom skulle göra och säkert åkt runt i området och väntat på att Dara ska dyka upp.

Någon som kan bekräfta vem av tjejerna som var på plats?
Citera
2021-04-21, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerslayer
Jag tänker att de finns två möjliga tjejer vilken av dom som va på plats har inte kommit fram än men om R som är tillsammans med Daras kompis som sitter häktad är tjejen som var på plats känns det rimligt att hon kan fungerat som en goware ser ingen anledning annars att vara där själv med Dara om de inte är så att dom knullade bakom kulisserna. Annars säger folk att tjejen som ska varit där är Di* G*ff som ska varit flickvän till Dara och även den som varit där, isf tror jag inte att hon visste om vad som skulle hända hon verkar vara emot våld och har gjort flera intervjuer emot gatuvåld då hon var vittne till när hennes oskyldiga kusin blev skjuten till döds brevid henne. Känns mer som att R skulle vara kapabel till det isånnafall men dom hade lika väl inte behövt nån goware då dom redan visste hur dom skulle göra och säkert åkt runt i området och väntat på att Dara ska dyka upp.

Någon som kan bekräfta vem av tjejerna som var på plats?

Jag chansar på att R va på plats o bakom kulliserna hände saker o hon fick betalt!
Skönt o se att Visa använder hjärnan på Samma sätt som jag gör!

Helt ärligt jag tror inte de åkte runt där mitt i natten!
De fick meddelande från en engångstelefon rökte kokain sen fick de snabba sig fixa jobbet tillbaka ta massor med med medicin o hoppas på att polisen inte knakar på dörren!
Beställningen kom från Einars sida men frågan e om Einar ville detta skulle hända eller folket han betalar ville Visa att de e värda pengarna eller så ville de fixa livstidkontrakt med honom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in