Citat:
Ursprungligen postat av
Niggerslayer
Jag tänker att de finns två möjliga tjejer vilken av dom som va på plats har inte kommit fram än men om R som är tillsammans med Daras kompis som sitter häktad är tjejen som var på plats känns det rimligt att hon kan fungerat som en goware ser ingen anledning annars att vara där själv med Dara om de inte är så att dom knullade bakom kulisserna. Annars säger folk att tjejen som ska varit där är Di* G*ff som ska varit flickvän till Dara och även den som varit där, isf tror jag inte att hon visste om vad som skulle hända hon verkar vara emot våld och har gjort flera intervjuer emot gatuvåld då hon var vittne till när hennes oskyldiga kusin blev skjuten till döds brevid henne. Känns mer som att R skulle vara kapabel till det isånnafall men dom hade lika väl inte behövt nån goware då dom redan visste hur dom skulle göra och säkert åkt runt i området och väntat på att Dara ska dyka upp.
Någon som kan bekräfta vem av tjejerna som var på plats?
Jag chansar på att R va på plats o bakom kulliserna hände saker o hon fick betalt!
Skönt o se att Visa använder hjärnan på Samma sätt som jag gör!
Helt ärligt jag tror inte de åkte runt där mitt i natten!
De fick meddelande från en engångstelefon rökte kokain sen fick de snabba sig fixa jobbet tillbaka ta massor med med medicin o hoppas på att polisen inte knakar på dörren!
Beställningen kom från Einars sida men frågan e om Einar ville detta skulle hända eller folket han betalar ville Visa att de e värda pengarna eller så ville de fixa livstidkontrakt med honom!