2021-04-21, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qanty
https://imgur.com/a/ZReuxQ7

Tack. Hur är detta inte tillräckligt för att väcka åtal?

Och i och med hans hat mot Einar, verkar det som att det ändå är Einar som är inblandad. Trodde det inte av honom.
Citera
2021-04-21, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Jo det känns som du har rätt.

Han e bra vän med tati men Tati e ju från Gbg tror ej de skyddar honom de andra folk från Sthlm som han payar för skydd
Citera
2021-04-21, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Hur e det 3-1? Vet bara om detta fall som eventuellt kan kopplas till Einar..?

Så borde vara 1-1 om du räknar kidnappningen som ett "mål" för Haval.

1:0 till Haval efter han lyckas ta Einars saker!
1:1 till Einar Haval åker fast på det sitter i ett rum 24:7!
2:1 till Einar bevismatrial e alldeles för stark mot Haval bilder där han poserar med Einars saker!
Han kommer åka in på minst 5 år!
3:1 till Einar som gör så att Haval lider av smärta där inne på grund av det de han gjorde mot honom i flera år o kan inte göra nåt åt saken!

Jag e själv blatte men Svensken leder så vi får väl se hur detta slutar!
Citera
2021-04-21, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
FLG var Shz yngre men nu när så många av de inte fullt så unga sitter inne eller är döda så har gränserna lösts upp. SSA är ett nyare namn på FLG. Kanske är det nya namnet på kombon Shz-FLG, vet ej. HSL är ett gäng lite äldre grabbar som är allierade med DP. Sägs att DP uppstod som springisar till dem, men jag vet inte om det stämmer riktigt. Shad Aziz som bodde i Kista (men sköts i Barkaby) tillhörde dem.

FLG + Shottaz = SSA
Citera
2021-04-21, 19:50
Medlem
Ni ska inte tro att Einar är en ängel, som ni verkar tro. Skulle aldrig vara förvånad om Einar står bakom detta. alla kommer skjuta varandra tillslut.
Citera
2021-04-21, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Man kan spela spelet men va förväntar du dig när man hotar med att nån ska bomba din mamma?
Hur tänkte han hota nån som har mycket mer makt än honom, sånt gör man Bara med sönderknarkade hjärnceller efter han har rökt halv gram brunt!
Svensken e på hemma plan med mycket större inkomst än vad haval kan drömma om han gick i ett krig som han kan aldrig vinna!
Einar vs Haval:
3:1 till svennen

Jag försöker inte skydda någon, sluta missförstå mig. Jag säger att det rent generellt är tragiskt att sånt här överhuvudtaget ska hända i Sverige thats it.
Citera
2021-04-21, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av histolyt

Och i och med hans hat mot Einar, verkar det som att det ändå är Einar som är inblandad. Trodde det inte av honom.

man vet ju inte, kanske han bara gissar på att det är einar. man får nog många hjärnspöken när ens nära vän blir mördad. men hade inte förvånat mig om han faktiskt var inblandad i saken.
Citera
2021-04-21, 20:06
Medlem
hahah han den där andree är 100% fakekonto
Citera
2021-04-21, 20:14
Medlem
Är det bara jag som tycker de självklart att om de är einar som ligger bakom anstiftan så är det ju 100% husby barnen som har fått betalt. Einar är jätte nära kollega med både Dree low och Adel som kopplas till husby hyenor och dom har släppt massvis med låtar tillsammans. De förklarar även hur dom kunnat åka runt med deras el sparkcyklar i området redan dagarna innan mordet och reka när dom ska klippa Dara som smidigast. Antagligen har dom kollat hans rutiner lite när han går hemifrån och när han är påväg hem igen och därför slagit till sent på kvällen när det är som minst vittnen ute. Sen är det ju max 5 minuters avstånd för dom tillbaka till husby där gärningsmännen kan byta om osv. Blir spännande att se hur de verkligen ligger till men denna teori är ju helt klart den bästa och antagligen den sanna också
Citera
2021-04-21, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerslayer
Är det bara jag som tycker de självklart att om de är einar som ligger bakom anstiftan så är det ju 100% husby barnen som har fått betalt. Einar är jätte nära kollega med både Dree low och Adel som kopplas till husby hyenor och dom har släppt massvis med låtar tillsammans. De förklarar även hur dom kunnat åka runt med deras el sparkcyklar i området redan dagarna innan mordet och reka när dom ska klippa Dara som smidigast. Antagligen har dom kollat hans rutiner lite när han går hemifrån och när han är påväg hem igen och därför slagit till sent på kvällen när det är som minst vittnen ute. Sen är det ju max 5 minuters avstånd för dom tillbaka till husby där gärningsmännen kan byta om osv. Blir spännande att se hur de verkligen ligger till men denna teori är ju helt klart den bästa och antagligen den sanna också

Helt rätt en man med hämnd i hjärtat e farlig man
Citera
2021-04-21, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
hahah han den där andree är 100% fakekonto
ja inte omöjligt men känns lite väl sjukt att fejka ens sorg för BO på dennes minnesplats osv bara för att få gnabba lite på nisse
Citera
2021-04-21, 20:31
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av histolyt

Detta är ett trollkonto de luxe, tror jag. Mannen har inga följare och kallar sig dessutom "Ali Khan" av alla jävla namn. Det här är nog bara för att skoja eller trolla som detta har lagts ut.

Det är som om jag på fyllan skulle starta kontot "@AmramMekky" och börja skicka ut dödshot till höger och vänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in