2021-04-21, 20:13
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Tror det började med att tjejerna sprang ut och tog all deras dricka för typ en halvtimme sen.

Okej men BB får väl skicka in så de slipper bete sig som gamar då? Ska de ha temafest iform av Bröllop så får de väl maxa lite!!
2021-04-21, 20:14
Medlem
Contragulationss avatar
Tänk om Marek skulle få bånge nu.

2021-04-21, 20:14
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Ja fyyy faaan... Det är ett riktigt trist gäng där inne nu. Ut med Mes Madde först, sen den elaka jävla Mergim och tönt Adrian.
För min del kan dom slänga ut alla och lämna Simon och Tanja, en jävla massa sprit och sen kanske det blir roligt att titta igen.

Ut med Mergim, Adrian, Joel Judith och Pedram. Släng in Tess, Jaqi, Steph Ponne och Jesper igen... Sen kan Simon, Tanja och Dompa och dom styra upp skiten Nu är det bara olidligt verkligen. Som ett kyrkoläger med socialt missanpassade individer.
2021-04-21, 20:15
Medlem
Citat:
Jag blir så obekväm när hon är i bild alltså... Allt hon gör känns så krystat... Dessutom är hon en skam för hela stylist yrket... Allt hon sätter på sig ser för jävligt ut...

Jag vet inte hur många gånger hon frågat ”var är grabbarna?” man ba JA VAR TROR DU, ute fortfarande såklart. Och direkt killarna kommer in blir hon högljudd och glor efter Adrian.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Top 10 Fashion Trends from Spring/Summer 2021 Fashion Weeks
Oversized Shoulderpad Boyfriend Jackets. Create a long line silhouette and play with shapes with an 80s-inspired oversized boyfriend blazer. ...

😂😂😂 Ja, tänk vad fel det kan bli när man inte kan engelska... Ingenstans läste jag ”Knyt en hudfärgad, alldeles för stor kavaj runt midjan. Ha hudfärgade kickersbyxor till och de fulaste Fila skorna du kan hitta... Shit va fult alltså...
Eller den blåa tyllgrejen som hon tänkte ha först med nå jävla svarta boxershorts under... Stackarn
Bannlyst
Wow! Han är verkligen megagay
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Någon som också tänkt på att BB är 99 dagar i år??? Eller är det jag som räknar fel? Sista dagen är väl 24/5?

Var likadant förra året också tror jag. Inte 100 dagar, som de säger. Men det är ju för att de vill börja och sluta på en måndag.
2021-04-21, 20:16
Medlem
Nej men lapdance på Marek var hemskt att beskåda.
2021-04-21, 20:17
Medlem
Ja ja så börjar Judith att hetsa de andra tjejerna att ge lap dance till Mergim, ser bara fånigt och krystat ut.
2021-04-21, 20:17
Medlem
Citat:
😂😂😂 Ja, tänk vad fel det kan bli när man inte kan engelska... Ingenstans läste jag ”Knyt en hudfärgad, alldeles för stor kavaj runt midjan. Ha hudfärgade kickersbyxor till och de fulaste Fila skorna du kan hitta... Shit va fult alltså...
Eller den blåa tyllgrejen som hon tänkte ha först med nå jävla svarta boxershorts under... Stackarn

Till hennes försvar så tog Victoria hennes sneakers, jag antar att hon är varm därav kavajen runt midjan, det är en trend med oversize kavajer osv
2021-04-21, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag vet inte hur många gånger hon frågat ”var är grabbarna?” man ba JA VAR TROR DU, ute fortfarande såklart. Och direkt killarna kommer in blir hon högljudd och glor efter Adrian.

🤑 Spyr lite i munnen varje gång jag ser henne. Hon känns så malplacerad i ALLA sammanhang...tråkig och alldeles, alldeles...dötrist
2021-04-21, 20:20
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Okej men BB får väl skicka in så de slipper bete sig som gamar då? Ska de ha temafest iform av Bröllop så får de väl maxa lite!!

Ska ju bli vigsel också nån gång medan alla kan stå på benen, så antar att de vill sprida ut det lite. Har ingen koll på hur mycket de har fått än så länge, men skicka in mer var väl precis vad BB gjorde iofs när det blev huggsexa om hinken. De flesta verkar fortfarande ha att dricka så så lite kan de inte ha fått.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in