2021-04-21, 18:40
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag vill ha ut Mergim, Pedram och AD först och främst utan inbördes ordning. Nu blir ju AD kvar ytterligare en vecka men det får man väl stå ut med. Skulle vara nice om Mergim och Pedram sitter nominerade på Måndag mot två jävligt starka, då kanske en eller båda ryker? Klockrent scenario och om Pedram åker så har inte Judith och AD sin brusha längre.
Vore rena drömmen efter vad vi stackars ”lajvare” fått utstå denna säsong, det är vi värda.
2021-04-21, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Bara för att Tanja vill resa är hon inte värd pengarna tydligen.
Inte enligt Nardos och Emelie.

Jag kommer rösta på den som jag tycker är en värdig vinnare och det är Tanja!

Ja, för bortskämda Emelie från Ystad som fick allt hon ville när hon växt upp och är 25 bast och bor i sina föräldrars källare förtjänar ju dem mer... Suck.
2021-04-21, 18:45
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Du är sjuk för att du skriver dkdg. Skriv istället vad det betyder. Jag blir ju orolig.
Är man sjuk för att man skriver något som inte alla förstår?
Själv vet jag inte vem Eritrea är ex, men inte skriver jag att de som skrivit det är sjuka. Ska man det?
Lite mer hjälp: Icke En Chans Det kdg. 😀😀😀😀😀😀
2021-04-21, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Så, var det någon som visste vem bbsepolisen var?

Vill gärna veta vem den skatan är
2021-04-21, 18:49
Medlem
Paladins avatar
Låret Tanja. Den skall sitta på låret.

Tror jag.
2021-04-21, 18:53
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Klart bögMergim tog en rosa hjälm.
2021-04-21, 18:54
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

Tror jag.
De verkar vara för små, köptes väl i 10-pack på Dollarstore
2021-04-21, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja det var också uppe till diskussion, Peddi uttryckte sin avsky för getingar och att de inte hade nån uppgift. Då ryckte Juddan - alla djurs försvarare - ut. Se tidigare citat... 😂

Tack för sammanhanget! Ja. De e ju söta ändå där i huset. Koll har de också, ibland kommer det bara ut lite tokigt ;-)
2021-04-21, 18:56
Medlem
Inatt blir det skilsmässa när Tanja hittar Mergim i säng med Adrian
2021-04-21, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

Tror jag.
Heeelt rätt! På låret brukar strumpebandet sättas! Man har inte stockings på armarna. 🤣🤣🤣🤣
2021-04-21, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
De verkar vara för små, köptes väl i 10-pack på Dollarstore
Precis!😬
2021-04-21, 18:58
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram och Mergim är i sina beteenden som enäggstvillingar! Det lustiga är nu att det bara är Mergim som syns när vi innan fick stå ut med nästan exakt samma beteende hos Pedram. Idag visar han dock sitt rätta jag igen och så fort något går emot Pedram så lackar han totalt och går in som en svart skepnad och drar ner stämningen EXAKT som Mergim gör.

Simon t.ex kan låta andra få ha kul på hans bekostnad men åt Pedram, NEJ! Han har också visat ett oerhört dåligt beteende i tävlingar men han får ingen kritik av t.ex AD som och andra sidan är snabb med att älta och påpeka Simons dåliga förloraranda??? Finns ingen rättvis bedömning bland dem där inne för allt verkar bero på att vara partisk och rättfärdiga allt ens brusha eller favorit gör? Sen om det är rätt eller fel, det spelar ingen roll bara man inte hamnar i konflikter med sina närmaste i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in