2021-04-21, 17:06
Medlem
Shtre1s avatar
Nardos luktar på korven ”åh omg det här är någon speciell krydda” . Nä Nardos, vanligt bordssalt och peppar -.-
Medlem
Contragulationss avatar
Till o med lilla Jolleboi drog väl en harakiri av samma size som den där lilla, under skolveckan?

Jalllaaa dååå Peddi
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Harakiri är väl harakirigöbbens märke. Tror bara det är hans körv som säljs i det namnet. Man kan köpa frysta varianter i hans webshop (kunde iaf).

Vidrig person han verkar vara den där harakirigöbben. Men han har ändå givit mig det roligaste klippet jag vet, den rosa pantern.

Rosa pantern aka Reinfeldt och klippet med Petter är bäst, icke att förglömma en burgare med äckelpäckel på 😂✌️
2021-04-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Hur dum är han som tryckte på knappen igen!?!

bästa är att han var så kaxig och tuppade sig efter att han skulle få en snäll konsekvens
Medlem
Anonym396s avatar
Nu börjar skådespeleriet.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-r-l-ame
Mergim ger mig Luka Magnotta vibbar

Där ser man, fler tycker att Mergim har Luka Magnotta auran och det är rätt slående likheter faktiskt. Har läst att Luka har Schizofreni som är från Pappans gener. Några av sakerna han utsattes för under sin uppväxt var Homofobi, emotionellt och psykologiskt missbruk och Magnotta fick inte den uppmärksamhet som ett barn behöver.

Nu säger inte jag att Mergim varit med om exakt likadant men hans beteende och utstrålning är mycket likt Luka Magnotta om man bortser från den groteska delen som alla vet. Paranoian, den narcissistiska biten som beskrivs så här>

En person som lider av Narcissism är ofta charmant och vältalig, vilket kan möjliggöra för denne att dupera och manipulera andra människor. Narcissisten gör ofta ett starkt första intryck och har lätt att skapa ytliga kontakter, men har inte sällan svårt att behålla dem. Eftersom personen ofta har ett stort behov av att förhärliga sig själv och framhålla sin egen förträfflighet kan det vara energikrävande för andra människor att vistas runt dem längre stunder, vilket kan vara en delförklaring till svårigheterna för narcissisten att skapa djupare mänskliga relationer.

En studie gjord av forskare vid Wester Illinois University visar att Facebook-användare med många Facebook-vänner och som regelbundet uppdaterar sin status och lyfter upp det egna jaget löper större risk att vara drabbade av narcissism
Medlem
Paladins avatar
"Ge mig lite tid bara"....

47 dgr senare.... "Nu skall jag brösta den."
Medlem
Så tråkigt att de i huset inte kan garva åt en sådan här grej. Ska bli så allvarlig stämning alltid och alla ska trösta.
Medlem
Amen fy fan vad omanlig och TÖNTIG han är. Usch. Bara ät den och sluta tramsa dig.
2021-04-21, 17:08
Medlem
Mouchinos avatar
Det är inte ens en hel jävla korv??????
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Rosa pantern aka Reinfeldt och klippet med Petter är bäst, icke att förglömma en burgare med äckelpäckel på 😂✌️

Hahahaha ja fy fan. Älskar det! senast jag läste något om göbben så hade han fått indraget tillstånd, vet du något om nuvarande status?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
”Hur många gånger ska jag lida?”

Skrattade HÖGT.

Haha! Rätt åt honom!
”Så många gr som du trycker på knappen!” är svaret

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto