Citat:
Det prasslades en lång tid och täcket var rest som ett ”tält”.
Pedram kollade flera ggr bakåt mot AD och Madde i mörkret.
Det var mycket rörelser. Inga vanliga rörelser utan perverterade sådana.
Plötsligt hörs ett stön, nästan likt med exorcisten. Efter det stönet , så kikar både mmadde och AD upp under täcket med sina huvuden.
Det tar inte många sekunder innan AD flyr rummet med den korkade förklaringen att ”Simpa snarkar, jag kan inte vara här”
medan han står och gräver i pungkulorna.
Sedan går AD ut i vardagsrummet och möter Dompa och tutar i Dompa att Madde kliat honom.
Därefter går skitstöveln AD och lägger sig bredvid Nardos
Han vet om Maddes känslor, därav fult beteende att direkt bara dra därifrån. Han kunde hållt om henne eller bett henne följa med. Eller stått ut med Simons sömnapné för EN natt. Så gör en sann gentleman!
Kommer nog finnas några här i tråden som motsäger sig till detta, men det är exakt såhär det gick till. Hela händelseförloppet!
Han fick sig ett runk, drog och lämnade Madde ensam, som det avskum han är.
Vill bara ha ut AD.
Vill hellre ha ut AD före albanen i första hand.
Sedan kan ni ranta loss på mig. Skiter i vilket!
Pedram kollade flera ggr bakåt mot AD och Madde i mörkret.
Det var mycket rörelser. Inga vanliga rörelser utan perverterade sådana.
Plötsligt hörs ett stön, nästan likt med exorcisten. Efter det stönet , så kikar både mmadde och AD upp under täcket med sina huvuden.
Det tar inte många sekunder innan AD flyr rummet med den korkade förklaringen att ”Simpa snarkar, jag kan inte vara här”
medan han står och gräver i pungkulorna.
Sedan går AD ut i vardagsrummet och möter Dompa och tutar i Dompa att Madde kliat honom.
Därefter går skitstöveln AD och lägger sig bredvid Nardos
Han vet om Maddes känslor, därav fult beteende att direkt bara dra därifrån. Han kunde hållt om henne eller bett henne följa med. Eller stått ut med Simons sömnapné för EN natt. Så gör en sann gentleman!
Kommer nog finnas några här i tråden som motsäger sig till detta, men det är exakt såhär det gick till. Hela händelseförloppet!
Han fick sig ett runk, drog och lämnade Madde ensam, som det avskum han är.
Vill bara ha ut AD.
Vill hellre ha ut AD före albanen i första hand.
Sedan kan ni ranta loss på mig. Skiter i vilket!
Så han drog därifrån så fort han fått "sig sitt"? Schysst kille det där...Devil in disguise..
Hade helt missat detta, tack för recap. Hoppas de tar med något av detta i avsnittet så att vi som missat natten kan få en chans att se lite vad som pågick iaf.