2021-04-21, 15:43
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Jag röstade på Sami som vinnare förra året för att jag gillade honom som person.

Inte pga att han hade skulder.

Emelie's teorier gäller inte för alla.
Exakt så. Så innerligt trött på Emelies felaktiga analyser om hur vi tittare tänker. Och alla lyssnar som hon vore Gandhi.

Nardos fortsätter att snacka ner Tanja.
Emelie fortsätter att snacka ner Simon.

De fastnar verkligen i huruvida folket i huset kommer förvalta sina eventuella vinstpengar rätt, när handlade vinsten någonsin om detta? Vad är mest värdigt? Öppna ett barnhem i Afrika? Det är ju ett flertalet komponenter som avgör vem som man tycker är en värdig vinnare eller inte, idioter.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men snälla. Om resonemanget lyder som dom (Emelie) resonerar; så kanske vi ska börja med att enbart hemlösa får söka. Tänk ändå vad fint <3
Roligt nog hade Fejkelie då talat om sin avsky mot hemlösa då dom minsann måste rycka upp sig själva.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Jag har en helt sjuk känsla. Att om någon vågar nominera Mergim så är det Joel. Fick den känslan igår när Joel ifrågasatte Mergims "alltid hatad" tal.

*Hittar ut själv*
Jag har samma känsla, har nämnt ett par gånger att jag tror Joel börjat syna Mergim.
Även diskussionen Joel hade vid matbordet igår ang att söka bekräftelser tolkade jag som riktat till Mergim.
2021-04-21, 15:44
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha.
Adrian fittan var ju den ende som inte föste ballongen. Titta på det igen när de visas.
De andra föser ballongerna och mot kroppen dessutom.

Oh grodis! Detta var nya våtmarker för mig att utforska. Är AD förlåten nu efter pillet med MmmMm Madde inatt?
Anyhow. Vill se någon annan vinna en immunitet nån j-a gång
2021-04-21, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Jag har en helt sjuk känsla. Att om någon vågar nominera Mergim så är det Joel. Fick den känslan igår när Joel ifrågasatte Mergims "alltid hatad" tal.

*Hittar ut själv*

Jag tänker så jag med. Och jag hoppas att även Simon lägger sin röst på Bögrim.

Det vore sjukt konstigt om han inte hänger löst på Måndag. Men de flesta i gruppen är tyvärr för fega för att lägga sin röst på honom tack vare hans jävla manipulation och offerkofta
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vem är du ens? Hjälp.

Hur kan det undgått någon, vem h*n är

Julias studentskylt <3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
han pedram adrian satt i köket och snackade allmänt bara om hur det kommer se ut på måndag om 3 eller 4 kommer sitta nominerade

då sa joel att han var säker på att han själv mergim och dompa kommer sitta på måndag
Ska bli intressant att se Joels nomineringspoäng den här veckan.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jag har samma känsla, har nämnt ett par gånger att jag tror Joel börjat syna Mergim.
Även diskussionen Joel hade vid matbordet igår ang att söka bekräftelser tolkade jag som riktat till Mergim.

Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag tänker så jag med. Och jag hoppas att även Simon lägger sin röst på Bögrim.

Det vore sjukt konstigt om han inte hänger löst på Måndag. Men de flesta i gruppen är tyvärr för fega för att lägga sin röst på honom tack vare hans jävla manipulation och offerkofta
Härligt! Då kanske det ligger något i min magkänsla ändå!
2021-04-21, 15:47
Medlem
Rudiebois avatar
Idiot AD
Fck off!
Medlem
upptagetvardets avatar
Jag vill Adrian ont just nu.
Bannlyst
När nominerar dom varandra?
Medlem
Mouchinos avatar
Vadfan tänkte Simon, han hade tre personer att välja mellan och av dessa väljer han att ta ur Tanja från tävlingen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in