2021-04-21, 15:31
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tänker Emelie på annat än spel?
Definitivt inte.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Jodå, tittarna och kamerorna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Det kanske ingår i delen med "det sociala spelet"? För säga vad man vill, men Mergim STYR verkligen det sociala spelet. Alla dansar som möss efter hans psycho-pipa. Helt sinnessjukt.

Ja, jag tror inte deltagarna känner sig fysiskt rädda för honom. (Även om det kan ifrågasättas.) De tycker det är olustigt med dålig stämning och obehagligt med det sjuhelvetes liv och efterföljande dramaskådespel som han ställer till med.

Tycker du beskrev det så bra förut med hur stämningen och inställningen hos deltagarna satts för de som varit där från början och hur det krockar så brutalt med Mergim på alla sätt. Det blir en raksträcka för honom mot miljonen.

Drama och "bra TV" i all ära, men det här (läs Mergim).. ne-he-ej tack. Tåls att upprepas.
2021-04-21, 15:32
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Vafaaan, Ältar han det fortfarande?!!

Han kommer älta det nästa år när han söker till PH...
Medlem
mergim hatar verkligen simon

joel säger nu i köket att han tror mergim kommer sitta nominerad på måndag
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Vad sa Sneka nu då?
Att "han hade gjort sitt nu" och det var lika bra han lämnade, varpå en hel armé av godtrogna, lättlurade idioter genast började hylla honom som den fantastiska människa han ju är!

Och givetvis "lät" han sig genast bli övertalad, med ett nöjt flin. 🤮
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-21 kl. 15:35.
Medlem
Nardos är så jäkla dålig på det här spelet. Hon menar att hon har viktiga saker jag vill göra med pengarna. Och det har inte Tanja ..
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Åhhh, nu är det fortfarande synd om Mergim för att Simon valde honom som den som snackar mest skit..

Simon lät ju bli att ta med sig Mergim när han tappade ballongen för att visa att han faktiskt inte hatar honom men likt förbannat gnäller Mergim. Sen får folk sluta ta allt personligt, som Pedram sa till Simon efteråt, "hade du tagit mig, så hade det varit personligt" Vad är det för äckelstil? Som att, bäst du vet det till nästa gång, röstar du på mig är vi inte polare ungefär!
2021-04-21, 15:33
Medlem
Kan Emelie snälla åka ut helst igår. Hon tror hon vet hur vi tittare tänker. Snälla ut bara. Och hur konstigt är det inte att pedram plötsligt är den hon pratat minst med men bara några dagar sen är pedram den enda i huset som verkligen förstår henne. Stå för att du egentligen vill ta ut Adrian hur svårt ska det vara och sluta spela att du är hans vän.
2021-04-21, 15:33
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
VARFÖR I HELVETE PLOCKADE INGEN UT ADRIAN? Snart åker jag fan till Farsta o skriker frågan tills jag får svar asså!! Idioter!!!!!!

Inte för att han hade suttit nominerad ändå men vafan! Inte behövde han ha immunitet när han redan vunnit en nomineringsröst!
Så trött på dessa hjärndöda idioter!

Please do so!
Kommer skicka blommogram till dig strax efter.
Någon behöver sätta ner fothelvetet
2021-04-21, 15:34
Medlem
Citat:

Hon spekulerar och tänker på spelet 24/7

Vad visas i kameran.
Hur ska jag säga.
Hur ska jag agera.

Allt för att vara så som hon tror gynnar henne.
2021-04-21, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han kommer älta det nästa år när han söker till PH...

HAHAHAHA jaa!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in